Сім кроків до інновацій
Кріс Бесвік (Cris Beswick), успішний підприємець, відомий промовець, автор та консультант провідних світових компаній, розповідає про ключові аспекти, на які слід звернути увагу інноваційним організаціям.
Кріс Бесвік
(Cris Beswick)
|
Немає жодних "швидких шляхів" до справжніх інновацій. Правда полягає в тому, що будь-які інновації — це в першу чергу важка і наполеглива робота. І вам доведеться потратити чимало часу та зусиль, перш ніж інновації стануть автентичною частиною вашого бізнесу. Але вони варті всіх цих зусиль!
Основний виклик, з яким стикаються генеральні директори компаній сьогодні, полягає в тому, як створити компанію, в якій би був присутній підприємницький дух та культура інновацій.
Щоб досягнути цієї мети, потрібно пам'ятати просту істину — будь-які інновацій залежать від людей. Створення "правильної" культури та залучення людей — ось що потрібно лідерам для досягнення інноваційності. Три основні критерії, за якими вимірюється інноваційний потенціал, — це емоційні аспекти: "любов", "пристрасть" та "ненависть".
Ви та ваші люди повинні по-справжньому "любити" те, чим ви займаєтесь і те, яким чином ви це робите. Ваші клієнти повинні "пристрасно обожнювати" ваш бренд. Нарешті, ваші конкуренти повинні "ненавидіти" вас.
Створення інноваційної компанії орієнтованої на людей обов'язково повинно включати сім аспектів: Стратегію, Людей, Спільноту, Оточення, Креативність, Ризик та Лідерство.
- Стратегія. Вам потрібно чітко усвідомлювати, якою буде стратегія інновацій у компанії та якої диференціації ви прагнете досягнути. Ваші підлеглі також повинні розуміти це для того, щоб бути повністю залученими до процесу.
- Люди. Зміни завжди починаються зверху і розповсюджуються донизу, тому вам доведеться більше працювати з людьми, розуміти і приймати їх внесок.
- Спільнота. Створення інноваційної культури передбачає атмосферу, в якій кожен може зробити внесок і не боїться того, що його ідеї будуть висміяні/покарані.
- Оточення. Якщо ви прагнете, щоб ваші люди любили те, чим вони займаються, потурбуйтесь про створення для них максимально ефективного оточення, яке підсилює креативність. Ваша компанія повинна стати найкращим місцем для роботи.
- Креативність. Креативність — це здатність людей сходити з протореної стежки і шукати нових шляхів для досягнення цілей, мати іншу перспективу чи точку зору. Покажіть своїм людям, що вони можуть бути креативними та дайте їм всі необхідні інструменти для цього.
- Ризик. Інновації вимагають ризику, але не варто його боятися. Найбільша загроза для вашої компанії — це відсутність будь-яких дій. Втім, традиційна бізнес-модель більшості компаній сфокусована на мінімізації ризику. Потрібно змінити свою парадигму.
- Лідерство. Людям необхідна чітка візія, вони повинні розуміти, в якому напрямку рухається компанія та куди вона прийде. Лідер повинен "намалювати" картину майбутнього в свідомості своїх людей і вона повинна виглядати яскравою, реальною, бажаною та можливою.
За матеріалами "Seven Steps to Achieving Innovation in 2011", Chief Executive Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|