ІНСАЙТИ | Соціальні медіа 23 лютого 2011 р.

10 розповсюджених міфів про соціальні медіа

Джерело: "Руформатор"

Twitter, Facebook і соціальні медіа в цілому породили масу невірних уявлень. Хтось їх спрощує, хтось і зовсім закриває очі на їхню значимість. Автор даної статті інтернет-підприємець Борис Велдхойзен ван Зайтен (Boris Veldhuijzen van Zanten) зібрав найпоширеніші міфи, з якими він постійно зіштовхується, і відповів на них.

Майнді Фрайд (Mindy Fried)
Борис Велдхойзен ван Зайтен
(Boris Veldhuijzen van Zanten)

У Twitter усі говорять про те, що їли на сніданок

Це один із найстійкіших міфів, що доноситься від людей, які не знають, як все насправді. Можливо, це наша провина як журналістів/блогерів, коли ми вперше спробували пояснити в чому суть Twitter ("короткі повідомлення про те, що ви зараз робите"), що й випустило цю чутку в маси. Twitter демонструє вам прекрасну модель того, чим зайняті людські розуми в усьому світі. Хоча деякі проблеми банальні, тут достатньо місця й для глибоких розмов, і для останніх новин, і для прямих запитань та ділових зауважень. Задумайтеся, якби всі писали про їжу, чи виріс би Twitter до 300 млн. користувачів?

Twitter не отримує прибуток, отже він не життєздатний

Причина того, що Twitter (і Facebook) не заробляють багато грошей, проста — вони не сфокусовані на цій стороні бізнесу. І чому вони повинні на ній фокусуватися? Справжні труднощі — залишатися потрібним. Заробити гроші на 200 млн. користувачів — просто. Бути значимим для 200 млн. тривалий час — складно. Twitter досить розумний, щоб зосередитися на другому питанні.

LinkedIn для бізнес-контактів, Facebook — для особистих

Багато хто впевнені, що для того, щоб іти в ногу з соціальним Інтернетом, потрібно виконати необхідний мінімум. Якщо ви бізнесмен, ви повинні завести профіль у діловий соцмережі — LinkedIn. Це непоганий старт, але, звичайно, тільки початок. У наші дні очікувано, що людина є на Facebook. Якщо її там немає, то це трохи підозріло. Так само як й адреса електронної пошти, незабаром профілі в Twitter і Facebook будуть у всіх. Реєстрація займає хвилини, так чому не зробити цього зараз?

Користування соціальними мережами займає багато часу

Я не витрачаю час на твіти. Я "твіттерю", поки кого-небудь чекаю, поки дивлюся телевізор або коли мені потрібна коротка перерва під час роботи. Twitter, як і подих, не віднімає в мене часу. Але навіть якщо ви переконані у зворотному, будь ласка, не кажіть мені, що ви занадто зайняті. Середній американець дивиться телевізор більше 4 годин щодня. Як щодо того, щоб відірватися на півгодини від цього заняття, яке отупляє, і поспілкуватися із цікавими людьми.

"Розшарювання" — для ексгібіціоністів

"Чому ви бажаєте ділитися зі світом? Ви ексгібіціоністи чи як?". Ні, мені не подобається оголюватися прилюдно. Що мені подобається — так це обмінюватися міркуваннями й досвідом. Це те, що робить нас людьми; здатність розділяти наші надії, мрії та думки. Завдяки соціальним мережам ділитися стало простіше. Ексгібіціонізм не має із цим нічого спільного.

У 140 символах не скажеш нічого осмисленого

Обмеження в 140 символів засновано на обмеженні SMS-протоколу 160 символами. У свою чергу це обмеження пов'язане з довжиною тексту в поштовій листівці. Команда, що створила GSM SMS-формат, підрахувала тексти тисяч листівок і з'ясувала, що вони рідко перевищують 160 символів. Хоча може здатися, що цього замало, ви здивуєтесь, як багато емоцій, здорового глузду й творчості можна в них вкласти. Чому б не спробувати?

Заробити в Twitter неможливо

Цей аргумент я часто чую від видавців і медійників "старої гвардії". Вони намагаються бути добре обізнаними, але все, що вони говорять, звучить так, ніби думали вони про це не більше секунди. Відповідь проста — "достукайся". Бути почутим — ось що таке видавничий бізнес. У вас є аудиторія, і у вас є її увага. Це означає, що ви можете продавати рекламу. У мене майже 15 тис. фолловерів в Twitter, в @TheNextWeb більше 500 тис. Хоча не існує прямого способу оцінити фолловерів, у нас є аудиторія й слухачі. Це те, що ви можете перетворити в гроші, і це — те, що кожен видавець повинен знати.

Я занадто старий для таких дурниць

Думаю, так. Ви явний кандидат на той світ. Цілком можете покінчити із собою тут і зараз. Добре, не треба. Соціальні мережі популярні серед молоді й... приготуйтеся... старих. Сподівалися, що вас це не торкнеться, якщо довше затримаєте подих, — та марно. Мої діти розмовляють із моїми батьками набагато частіше, ніж я спілкувався зі своїми бабусею й дідусем. Причина: Twitter, електронна пошта, Skype і соціальні мережі. Що старше людина, то важче він на підйом, люди похилого віку використовують Skype, щоб по відеочату побалакати з дітьми й онуками. Так що ви не старий! Ви впертий!

Занадто багато інформації

Так, інформації, доступної онлайн, дуже багато, але це непогано. Задумайтеся, чи не пред'явити вам рахунок бібліотеці за велику кількість книг? Чи не відчуваєте ви себе некомпетентним, будучи нездатним прочитати кожну книгу, що з'являється на полиці? Звісно, ні. Здалеку Інтернет і соцмережі виглядають як страхаюча сукупність безструктурної інформації. Це як опинитися вперше в місті. Але якщо ви поцікавитеся, трохи оглядитеся й будете відкриті, буквально через пару годин ви почнете бачити моделі і структури. Не відкидайте нічого тільки тому, що вам воно незнайоме.

Це тільки для гиків і нердів

Чітко пам'ятаю, як у перший раз у громадському місці почув розмову про e-mail. Я обернувся, щоб побачити того, хто говорив і хто знав про електронну пошту. Нещодавно я зустрів людину, у якої немає "скриньки" в Інтернеті. Я був вражений.

Соціальні мережі — соціальні. Ваша мама, ваші діти, ваші колеги користуються ними. Ви можете повернутися спиною й зневажити розмовою або підключитися. Так чи інакше, розмова вже почата й ніколи не затихне. Ваша справа — приєднатися чи ні. Ви можете придумати безліч дрібних виправдань, нічого не помічаючи, але чого саме вам хочеться? Вимкніть телевізор, зробіть глибокий подих і пориньте.

Оригінал статті — "10 Popular Misconceptions about Social Media", The Next Web.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)