Ставтесь до персоналу як до клієнтів
Концентруючи увагу на формуванні стосунків з клієнтами, багато компаній взагалі не вважають ставлення до персоналу чимось важливим, через що втрачають кошти.
Отем Меннінг
(Autumn Manning)
|
Отем Меннінг (Autumn Manning), CEO компанії YouEarnedIt, розглядає себе як посередника, покликаного формувати міцні зв’язки між людьми. Вона допомагала компаніям з переліку Fortune 500 розробляти інструменти для вимірювання ROI стосунків всередині організації як чинника її загальної продуктивності.
На переконання Отем Меннінг, компанії можуть отримати чималі матеріальні переваги, якщо в процесі взаємодії з працівниками демонструватимуть таку ж увагу, турботу й прагнення невідкладно братись за розв’язання їхніх проблем, як і у випадку клієнтів. Щоб сформувати конструктивні стосунки з персоналом, Меннінг радить скористатись із наступних рекомендацій.
1. Налагодьте зворотний зв'язок з підлеглими. Компанії вивчають думку споживачів, проводячи опитування, після чого вносять потрібні корективи у свою діяльність. Не менш важливим є аналогічний зворотний зв’язок між керівниками і персоналом. Людям важливо розуміти, яким є їхній внесок у досягнення бізнес-цілей та як вони можуть вдосконалюватись. А щоб повноцінно інтегрувати в комунікаційний процес «міленіалів», потрібно використовувати відповідні технологічні та мобільні інструменти.
2. Сформуйте спільноту всередині компанії. Під час опитування, яке було проведене в різних компаніях (зокрема, в технологічних стартапах), 67% респондентів сказали, що відчуття зв’язку з колегами та робота над проектами в умовах командної співпраці є головним фактором, що впливає на рівень залученості в структурі. Ініційовані компанією заходи, наприклад, спільні заняття йогою або «година щастя», коли люди можуть обмінятися приємними враженнями чи обговорити якість цікаві для них події, є простим та дієвим інструментом створення спільноти.
3. Розмовляйте мовою персоналу. Щоб сформувати лояльність до бренду, важливо розмовляти з клієнтами тією мовою, яку вживають вони. А чому б не використати цю стратегію для зміцнення зв’язків з працівниками? З допомогою різнопланових технологічних інструментів (від мобільних додатків до соціальних медіа) можна суттєво покращити комунікацію та зміцнити співпрацю. Тоді ви побачите, як підвищуватиметься рівень утримування, вдоволеності та залученості персоналу.
4. Нагадуйте людям про значущість їхньої роботи. Як показало вищезазначене опитування, найважливішим чинником підвищення залученості є «усвідомлення того, що ти працюєш над чимось, що впливає на результативність команди». Рекламна агенція Team Detroit формує культуру публічного визнання, впровадивши сервіс, через який кожний може відзначити діяльність працівника, котрий зробив щось важливе для бізнесу.
5. Зробіть визнання індивідуалізованим. Компанії вкладають чималі кошти в програми лояльності для клієнтів, сподіваючись таким чином зміцнити стосунки між споживачем та брендом, при цьому досягаючи дуже різних результатів. Програми лояльності для персоналу часто не дають ефекту, тому що ґрунтуються на стандартному підході. Опитування показало, що людям подобаються «персоналізовані винагороди», а не відзнаки на кшталт «найкращий працівник року».
Пошук місця праці для людей — це як шопінг, під час якого вони намагаються знайти працедавця, який би був готовий приділяти увагу їхнім потребам. А тому керівники мусять інвестувати у процес залучення та утримування персоналу стільки ж зусиль, як і в формування міцних стосунків зі споживачами.
За матеріалами "Treating Employees Like Customers Can Increase Your ROI", Chief Executive.
|