Як налаштувати свою організацію на успіх у сьогоднішньому та завтрашньому мінливому середовищі
Пандемія викинула всі стратегії на смітник. Зараз ми маємо можливість мати справу з новими реаліями, але це вимагає абсолютно нового підходу до стратегічних процесів півстолітньої давнини, — пише Алан Вайс (Alan Weiss), консультант, спікер і автор нової книги «Sentient Strategy». Він пропонує провести свій «судово-імплементаційний аналіз», щоб дослідити п’ять динамічних сил.
1. Які практики підтримувати
У цій динаміці ви сьогодні робите те, що в майбутньому стане вам у пригоді для досягнення вашої візії.
Пікап Ford F-150 є найбільш продаваним автомобілем у США, і так було протягом певного часу. Ймовірно, він збереже цей статус і в найближчому майбутньому. Ford повинен підтримувати цей тип транспортного засобу та його можливості, незалежно від того, чи працює він на газі, батареях, водні, чи завдяки рекламі.
Мій ландшафтний дизайнер працював із різними командами протягом 30 років, що я його знаю. Він послідовно дотримується наукового методу щодо висоти трави, хвороб чагарників, видалення шкідників тощо. Його обладнання змінювалося, як і його бригади, але не критерії, якими він користується, щоб підтримувати власність у відмінному стані.
2. Які практики слід вдосконалити
Можливо зараз ви ведете бізнес і здійснюєте дії, які добре працюють сьогодні, але не будуть працювати в майбутньому. Ви можете використати їхній імпульс, змінюючи і доповнюючи їх, щоб максимізувати прогрес у досягненні вашої візії.
Чемпіонські поля для гольфу мають архітектуру та складність, які кидають виклик найкращим у світі. Але оскільки найкращі з них постійно вдосконалюються (покращується обладнання, покращуються кондиції і сила, розумніше управління полем, кращі тренери і кедді), життєво важливо вдосконалювати поля, щоб вони відповідали новим можливостям. Другий і третій зрізи росту можна зробити довшими, бункери — глибшими, а довжину холдів — більшою. Професійна асоціація гольфу (PGA) також розробляє нові правила, щоб пристосуватися до прогресу, включаючи кількість ключок, які гравці можуть мати при собі та їхні типи, конструкцію м’яча тощо.
Удосконалення повинні відповідати існуючим сильним сторонам, які потребують посилення, якщо ми хочемо, щоб вони залишалися ефективними і допомагали підприємству рухатися вперед.
3. Від яких практик слід відмовитися
Найбідніші організації відмовляються звільняти людей. Іноді це пов’язано з юридичними проблемами, а іноді з тим, що хтось у HR намагається довести, що департамент дійсно важливий. Проте звільнення поганих виконавців — це послуга як для виконавця, так і для організації.
І надто багато організацій тримаються за процеси та процедури, які не тільки не допоможуть досягти візії, але й, як правило, перешкоджають прогресу.
4. Які нові практики зберегти
Деякі корективи, спричинені пандемією, призвели до появи великої кількості нових та ефективних практик — таких як замовлення їжі на винос з елітних ресторанів, віртуальні зустрічі та збільшення кількості стрімінгових розваг. Те, що ми зімпровізували на даний момент, слід проаналізувати як потенційні фактори успіху в довгостроковій перспективі.
Ви маєте визначити ті ініціативи, інновації і навіть поведінку, які колись вважали тимчасовими або ситуативними для боротьби з пандемією, але які насправді є постійними перевагами, якщо ви дозволите їм бути такими.
5. Які практики слід засвоїти
Найбільші інновації з’являються під час війни, епідемій, стихійних лих тощо. Окрім зброї, війна створила величезний прогрес у медицині, лікуванні травм і комунікаціях. Більше того, інновації мають бути досить швидкими.
У стратегічному плані, ви маєте постійно прагнути до придбань на підтримку ваших стратегічних чинників, враховуючи мінливі часи і пріоритети. Ви не можете дивитися назовні лише тоді, коли зазнаєте невдачі всередині!
Суть вашого нового стратегічного вирівнювання полягає в тому, щоб забезпечити підтримку ваших сильних сторін, покращити те, що добре, але потребує вдосконалення, зберегти те, що ви створили, відмовитися від того, що більше не буде підтримувати організацію, і придбати те, чого не вистачає, щоб привести вас до вашої візії.
Ілюстрація: healthybusinessbuilder.com.au
|