Менеджер по роботі з клієнтами
Chief Customer Officer
Книга Chief Customer Officer покликана допомогти прийняти рішення щодо діяльності компанії, її стосунків з клієнтами та прибутковості. Автор Jeanne Bliss, яка понад двадцять п'ять років працює у сфері роботи з клієнтами, намагається внести розуміння щодо завдань організації, співпраці з клієнтами та вирішення споживацьких вимог. Зрештою, говориться також про те, чи здатна компанія справлятися із тими завданнями, які перед нею ставлять клієнти. Вирішенням цієї проблеми, можливо, стане введення посади менеджера по роботі з клієнтами.
У книзі дається відповідь на безліч різноманітних питань, пов'язаних із споживачами. Ось лише деякі з них:
- Які сильні сторони є у Вашої компанії? Яким чином компанія повинна здійснювати свою діяльність?
- Яким чином повинні встановлюватися пріоритети?
- Яким чином пріоритети Вашої компанії впливають на стосунки з клієнтами?
- У яких сферах вони призводять до конфлікту?
- Яку роль у стосунках з клієнтами відіграє лідерство?
- Що повинно бути зроблено для того, щоб сфокусувати Вашу організацію на клієнтах?
- Чи дійсно введення посади менеджера по роботі з клієнтами зможе вирішити Ваші проблеми?
- Якщо Ви вирішите найняти менеджера по роботі з клієнтами, за які сфери він повинен відповідати?
Менеджери та керівники можуть застосовувати цю книгу як посібник для оцінки діяльності організації щодо стосунків з клієнтами. Окрім цього, вони зможуть користуватися нею для обґрунтованого прийняття рішень щодо цих питань.
Для новоспечених менеджерів по роботі з клієнтами книга стане справжнім помічником, і вони будуть застосовувати її у своїй повсякденній діяльності. Тут можуть бути знайдені різноманітні інструменти, підходи та методологія, яким чином здійснювати свою роботу. Але найбільш важливо те, що у книзі наведено практичні інструкції, як послідовно, крок за кроком, покращувати діяльність компанії.
Ярослав Федорак, за матеріалами The CEO Refresher.
|