РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 12 серпня 2024 р.

«The Geek Way»: радикальне мислення, що приносить надзвичайні результати

Джеррі Вайсман (Jerry Weissman), засновник компанії SUASIVE, коуч із корпоративних презентацій і автор, поділився своїми враженнями від нової книги Ендрю Макафі «The Geek Way».

The Geek Way: The Radical Mindset That Drives Extraordinary Results

Коли я читав рецензію Wall Street Journal на нову книгу Ендрю Макафі (Andrew McFee) «The Geek Way: The Radical Mindset That Drives Extraordinary Results» («Шлях гіка: радикальне мислення, що приносить надзвичайні результати»), на думку прийшла стара приказка: «Щоб приготувати омлет, потрібно розбити кілька яєць».

Теза Макафі полягає в тому, що традиційні корпоративні бізнес-структури та практики гальмують проривні ідеї. Він визначає перешкоди як спадщину «складних процедур, довгих зустрічей, суворої ієрархії та пошани до авторитетів». Як рішення, автор пропонує чотири новаторські практики, взяті з досвіду успішних компаній. Ці практики підсумовані в тому вигляді, в якому вони застосовуються в бізнесі, а потім показано, як вони застосовуються до презентацій.

1. Швидкість. Макафі зневажає корпоративну практику «командно-адміністративного управління», яка замикає проєкти «в бур’янах і ... гарантує, що [вони] там і залишатимуться». Натомість він рекомендує «швидко впроваджувати ідеї, навіть якщо вони ще не зовсім готові: ви навчитеся більше, ітеруючи, ніж сидячи на нескінченних сесіях планування».

У випадку з презентаціями це означає, що потрібно починати її розробляти одразу після визначення дати виступу, а не відкладати це на час, коли ви летите до місця призначення. Розглядайте ці зусилля як першу спробу, а не як завершений продукт. Це запустить ваші колеса в рух. Потім, у міру наближення до дня «D», зробіть ще кілька ітерацій. Кожна ітерація просуватиме вашу історію далі.

Такий підхід — це те, що в освіті називають різницею між розподіленим і масовим навчанням. Розподілене навчання, яке відбувається в часі, є більш ефективним, тому що дозволяє засвоїти і зрозуміти матеріал. Масове навчання — це синонім зубріння.

2. Відповідальність. Макафі зневажає бюрократію і наводить приклад менеджера Hewlett-Packard, яка «потребувала схвалення 20 осіб, про більшість з яких вона ніколи не чула». Натомість він виступає за те, щоб «дозволити людям володіти роботою, яку вони виконують».

У презентаціях це означає взяти на себе відповідальність за свою презентацію. Більшість компаній мають корпоративні презентації, створені відділом маркетингу — це дуже добре, адже дозволяє підтримувати єдиний зовнішній вигляд і загальний шаблон дизайну.

Корпоративна презентація — це також добрий намір підтримати узгодженість повідомлень, але один розмір не підходить для всіх. Вміст слайдів необхідно налаштовувати для кожної авдиторії, додаючи або видаляючи слайди за потреби. Тому замість того, щоб намагатися представити корпоративну презентацію як є, перегляньте її, відрепетируйте, переробіть, внесіть поправки, обріжте — зробіть все можливе, щоб вам було зручно розповідати про це.

3. Наука. Макафі згадує про провал New Coke через те, що CEO покладався лише на сліпу дегустацію, не оцінюючи переваги бренду. Натомість, переконайтеся, що ви «слідуєте доказам, а не власній думці».

У презентаціях це означає проведення досліджень, особливо якщо ви пропонуєте нові ідеї для продукту, послуги чи стратегії вашої компанії. Знайдіть спосіб попередньо протестувати ідею з партнерами, клієнтами або обізнаними незалежними джерелами. Наведіть приклади, думки та дані.

4. Відкритість. Макафі зневажає те, що він називає «менеджментом Бегемота» — глузливий акронім... що означає «думку найбільш високооплачуваної особи», і наводить приклад гендиректора Quibi, який спалив $1,75 млрд через те, що не прислухався до думок інших. Натомість Макафі рекомендує «бути готовим почути, що говорять інші люди».

У презентаціях це суть розбивання яєць. Спробуйте щось нове у своїх прикладах, структурі чи графіці. Проведіть мозковий штурм із колегами, послухайте, що скажуть інші. Запропонуйте свіжий підхід.

Дотримуйтесь цих чотирьох уроків, і у вас може вийти дуже смачний омлет.

За матеріалами Forbes



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)