РЕЦЕНЗІЇ | Книга 7 серпня 2006 р.

Найкраще обличчя: Чому компаніям слід покращувати свій сервісний інтерфейс для клієнтів

Best Face Forward: Why Companies Must Improve Their Service Interfaces with Customers

Сьогодні набагато більше, ніж будь-коли, успіх залежить від того, наскільки вдало компанії взаємодіють зі споживачами. Опираючись на навички спеціалістів та підтримуючи їх новітніми технологіями, найкращі менеджери все частіше звертаються по допомогу машин, які б зробили їх роботу більш ефективною. Технології фактично починають виконувати адміністративні функції з питань взаємодії із клієнтами, вони стали причиною революції у сфері обслуговування.

У своїй книзі „Найкраще обличчя” (Best Face Forward) Jeffrey F. Rayport та Bernard J. Jaworski доводять, що найголовнішим завданням автоматизації адміністраційних функцій є потреба зберегти баланс між інтерфейсами, які підтримуються людьми та тими, які є автоматизовані. Це дасть змогу перевершити сьогоднішній рівень діяльності та обслуговування. Базуючись на розгорнутому дослідженні сучасних тенденцій, книга пропонує дієві практики для вибудування взаємодії між людьми та технологіями у сфері обслуговування клієнтів.

Попри те, що сервісне обслуговування традиційно належало до компетенції людей, автори намагаються довести, що використання технологій у цій сфері може призвести до покращення результатів. Автоматизоване обслуговування клієнтів може стати конкурентною перевагою компанії, оскільки його набагато легше контролювати та прогнозувати його діяльність. Наприклад, технологічні інтерфейси обслуговування, такі як банкомати, автоматичні кіоски, веб-сайти, автоматизовані телефонні системи, дають споживачам набагато більше можливостей та самостійності.

Книга надає читачам детальну інформацію, яким чином можливо створити подібну систему у конкретній компанії. В ній присутні також корисні поради щодо того, як створити найкращий інтерфейс, яким би було зручно користуватися. Слід звернути увагу на те, що впровадження таких інтерфейсів, окрім забезпечення конкурентної переваги, може допомогти компанії скоротити рівень витрат, адже машини завжди дешевші, ніж люди.

Ярослав Федорак, за матеріалами Barnesandnoble.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)