Книга про корпоративний блог
The Corporate Blogging Book
Ще не пізно долучитися до спільноти "пишучих" корпорацій, наполягає Дебі Вейл (Debbie Weil), автор The Corporate Blogging Book. Вейл демістифікує блоги, і намагається дати відповіді на запитання: "Навіщо потрібні блоги?", "Яким чином блоги здатні стати в нагоді нашому бізнесові?", "Скільки часу потрібно для створення та підтримки блогу?", "Хто повинен бути відповідальним за підтримку?"
Автор наводить переконливі приклади корисності корпоративних блогів, пропонуючи 13 потенційних функцій, які включають маркетингову стратегію, створюють спільноту, є інструментом брендінгу та покращення стосунків зі споживачами. Особливий наголос вона ставить на підхід до блогів, як до потужної комунікаційної стратегії. Вейл фокусується на тому, яким чином блог може допомогти підтримувати більш ефективні та чесні стосунки зі споживачами та працівниками.
Оскільки одним із першочергових завдань блогу є залучення та утримання аудиторії, автор наводить кілька цінних підказок, яким чином можна виробити власний стиль та залучити читачів до блогу.
Наприкінці книги читачі мають змогу ознайомитися із вичерпним списком рекомендованої літератури, списками блогів, словником блогерської термінології та списком провідних технологій, які допоможуть розробити власний блог.
Ярослав Федорак, за матеріалами Kirkus Reviews Online.
|