Вони працюють по-своєму
Mavericks at work: Why the Most Original Minds in Business Win
Аркадій Кульман (Arkadi Kuhlmann), засновник та генеральний директор онлайн-банку ING Direct USA не схожий на жодного звичного генерального директора. Щороку він відмовляється від близько 3500 власників рахунків, які занадто часто телефонують до сервісу обслуговування клієнтів. Це дає змогу утримувати низький рівень витрат.
Проте, цей "поганий хлопець", як Кульман називає сам себе, насправді є одним з найкращих інноваційних та неконвенційних лідерів, який керує бізнесом за тільки йому відомими принципами. У всякому разі, про це говорять автори книги "Індивідуали на роботі: Чому найбільші оригінали допомагають бізнесові процвітати" (Mavericks at work: Why the Most Original Minds in Business Win) William Taylor та Polly LaBarre. Саме індивідуали роблять очевидним, що диференціація — "стратегія, як оригінальність", за словами Taylor та LaBarre — є критичною для створення проривних практик та сприяє зростанню.
У книзі наведено десятки кейсів про лідерів, які відмовилися від традиційних поглядів на бізнес та застосували креативні практики. Вони описують ті організації, які вочевидь будуть найцікавішими для читачів, включаючи HBO, Jones Soda, та Edinburgh Fringe Festival.
Wieden + Kennedy, рекламна агенція, яка стоїть за відомим у всьому світі слоганом Nike "Just Do It", заснувала внутрішню школу, щоб залучити "свіжу кров". І хоча молоді креативні люди лише навчаються, вони мають змогу працювати над реальними завданнями. Мета одна: привносити іскру натхнення.
Індивідуали присутні повсюдно: Taylor та LaBarre розповідають про все, починаючи із інновацій відкритого коду і закінчуючи управлінням. Але слід відзначити, що книзі не вистачає певної об'єднуючої ідеї, яка б наголошувала на інноваційності та оригінальності. Як результат — кейси схожі на набір журнальних статей, зібраних в одному виданні. І справді, більше, ніж половина із 32-х компаній, описаних у книзі, вже були героями історій журналу Fast Company.
У вступі до книги Taylor та LaBarre розповідають, що вони вважатимуть її успішною, якщо вона: "відкриє ваші очі, пробудить вашу уяву та примусить вас думати ширше та об'ємніше". Що ж, схоже їм вдалося досягнути своєї мети. Індивідуали досягають успіху.
Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.
|