РЕЦЕНЗІЇ | Книга 7 грудня 2006 р.

Наскільки важливою є якість робітників та як її досягнути?

Чому лише невелика кількість організацій здатна досягнути справжнього успіху? Однією із ключових відмінностей успішної компанії є той факт, що вона наймає людей за ставлення та навчає професійним навичкам. Під "ставленням" зазвичай розуміється здатність ідентифікуватися та "жити" відповідно до цінностей організації, таких як повага до інших, фокус на споживача тощо. Управлінці таких компаній вважають, що змінювати ставлення дорослого працівника занадто складно та дорого. Вони роблять висновок, що старші люди не здатні працювати та керувати відповідно до цінностей компанії та замінюють їх тими, хто може.

Про всі ці проблеми згадує Грегорі Кларк (Gregory Clark) у своїй новій книзі "Прощання з милостинею: Коротка економічна історія світу" (A Farewell to Alms: A Brief Economic History of the World). Він розповідає про так звану "якість робітників" та називає її основною приманкою для грошових потоків, яка призводить до економічного процвітання. Визначення якості робітників базується на таких ключових категоріях як дисципліна та ставлення до роботи. Щоб досягнути цього, слід використовувати інструментарій соціальних норм та інститутів.

Кларк переконаний, що різниця в ефективності робочої сили виправдовує різницю у витратах на неї. Це твердження мінімізує довгострокову загрозу аутсорсінгу розвинутим економікам. Якщо теорія правдива, це може пояснити, чому саме США є найулюбленішим місцем професіоналів, які часто працюють на ті компанії, головні офіси яких знаходяться в інших країнах. Для прикладу, одне з останніх досліджень вказує, що аутсорсінг може вплинути на 1,47 млн. посад у США (із понад 100 млн.). Для порівняння, Організація Міжнародних Інвестицій (Organization for International Investment), хоч її точка зору може бути дещо упередженою, вирахувала, що іноземні компанії наймають у США 5,4 млн. посад.

Кларк не виявляє особливого оптимізму щодо перспектив тих суспільств, які не мають культурних фондів та функціональних інститутів, які б протягом довгого часу підтримували формальні та неформальні зусилля на підвищення якості робітників. Він досліджує ті зміни, які відбувалися протягом довгострокового періоду. І вони є набагато глибшими, ніж наслідки звичайної освітньої реформи чи підвищення кваліфікації працівників.

Ярослав Федорак, за матеріалами HBS Working Knowledge.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Білл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в однійБілл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в одній

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)