Брендінг не працює
Морін Блендфорд (Maureen Blandford), генеральний директор MindTime Group, прагне допомогти бізнесам, які працюють у сфері B2B, зрозуміти, що саме люди, їхня діяльність та особисті якості, мають найбільший вплив на сучасних та майбутніх клієнтів компанії. І брендінг тут ні до чого. Про це Морін пише у своїй книзі "Брендінг не працює у B2B" (Branding doesn't work in Business to Business).
Якщо ви перебуваєте у бізнесі, який продає певні товари чи послуги іншому бізнесові, ніякий брендінг не допоможе вам досягнути успіху. Ті, хто вважає, що концепції, які застосовуються у B2C компаніях, працюватимуть і у просторі B2B — сильно помиляються. У компаніях, клієнтами яких є інший бізнес, брендінг не спрацьовує.
Наприклад, щороку MarCom groups витрачає мільйони доларів на неефективні інструменти продаж, в той час як ці гроші могли бути застосовані для найму, утримування та підтримки талановитого персоналу.
Провівши інтерв'ю із сотнями менеджерів з продажу, Блендфорд прагне донести своє відкриття кожній людині, яка працює у B2B. А щоб не витрачати намарне час своїх читачів, вона намагається зробити своє послання максимально коротким і зрозумілим.
Сайт книги — www.brandingdoesntwork.com
|