Навіщо компанії людяність?
Making Your Company Human
Книга "Створення людяної компанії" (Making Your Company Human) — це довідник для лідера, який прагне зробити свою організацію більш успішною і дати змогу людям отримувати задоволення від роботи, яку вони виконують.
Компанії вважаються знеособленими об'єктами. Вони не мають власної ідентичності. Більше того, твердження, що організація працює як добре злагоджений механізм і продукує прибуток, вважається вищим ступенем визнання для останньої.
Проте, не варто забувати, що компанія складається з людей, а не з коліщаток. Компанії з широким світоглядом ніколи не забувають, що їхній успіх цілковито залежить від людей, які працюють на них. Коли ж компанія функціонує як знеособлена машина, тоді й люди сповідують механічний підхід. Вони роблять лише те, що від них вимагається, і при цьому мінімізують свої зусилля. А й дійсно? Навіщо вкладати душу у компанію, яка за своєю суттю є бездуховною?
Але варто лише усвідомити, що насправді компанії є живим організмом зі своїм власним характером, особистістю та цінностями, як люди також переймуться цим відчуттям. У такій ситуації жоден співробітник не зможе залишатися байдужим.
Людина, яка отримує змогу проявити свої таланти у сприятливому одушевленому середовищі, зазвичай є набагато більш ефективною та працює з вищим ентузіазмом. Така робота приносить людям натхнення та азарт, повністю задовольняє їх потреби та вимоги. Але це не означає, що переваги отримують лише люди. Адже й компанія, в якій працюють азартні співробітники, здатна застосовувати цю енергію та ентузіазм на свою користь, стати більш ефективною та успішною.
Ця книга, написана лейтенантом корпусу інженерів Le Herron, який брав участь у другій світовій війні, обов'язково буде корисною для всіх тих лідерів, які прагнуть надихнути своїх людей, підвищити рівень їхнього ентузіазму та задоволення від роботи.
Ярослав Федорак, за матеріалами сайту MakingYourCompanyHuman.com.
|