Найкраща пропозиція цінності
Core Value Proposition: Capture the Power of Your Business Building Ideas
Книга Джека Харді (Jack Hardy) "Ключова пропозиція цінності: Відчуйте силу рушійних ідей вашого бізнесу" (Core Value Proposition: Capture the Power of Your Business Building Ideas) має на меті пояснити концептуальне значення будь-якого бізнес-починання. Джек Харді переконаний, що основною операційною метою будь-якої ініціативи є прагнення створити нову, набагато кращу пропозицію цінності. Яка буде сприйнята споживачами набагато краще, ніж продукція конкурентів. Щоб досягнути цієї мети, він пропонує сфокусуватися на п'яти елементах "ключової пропозиції цінності": ключовій ідеї, перевагах для споживача, цільовому ринку, очікуваному сприйнятті, та винагороді. Автор належить до тієї нечисленної когорти письменників, які розуміють, що цінність бізнесу є різною для власників, співробітників, партнерів та акціонерів. Тому він пропонує спеціальну схему "звуження фокусу", яка має на меті вибір із кількох альтернатив. Наприклад, обравши п'ять найкращих бізнес-ідей, слід вибрати три з них, які будуть найбільш привабливими для акціонерів, а потім з цих трьох обрати одну, яка виявиться найбільш привабливою для споживача.
Сам Харді — людина, яка довгий час займалася самоосвітою у сфері маркетингу, аж поки не досягнула посади директора з маркетингу, а потім — і генерального директора у західному відділенні компанії Colgate-Palmolive. Його невелика книга, видана власними силами, по-суті є компіляцією особистого досвіду. Вона може стати чудовим дороговказом для менеджерів та підприємців, які прагнуть обрати найбільш дієву ідею для подальшого розвитку свого бізнесу. Книгу не можна назвати повноцінним підручником зі стратегії, та, відверто кажучи, автор і не прагнув цього. Єдине, чого він хотів досягнути — створити потужний набір інструментів для відповіді на запитання, яку саме ідею слід обрати в тому чи іншому випадку. При цьому всі поради автора випробувані на його власному досвіді.
Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.
|