РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 червня 2007 р.

Компанії, які роблять наш світ кращим

Firms of Endearment: How World-Class Companies Profit from Passion and Purpose

У своїй книзі "Турботливі компанії: Як світові компанії отримують зиск з Пристрасті та Цілеспрямованості" (Firms of Endearment: How World-Class Companies Profit from Passion and Purpose) автори Рей Сісодіа, Джаг Шес та Девід Вулф (Raj Sisodia, Jag Sheth, David Wolfe) намагаються довести, що найкращими компаніями на сучасному ринку є ті, які створюють емоційну, соціальну чи емпіричну цінність для всіх учасників бізнесу, починаючи з клієнтів та партнерів і закінчуючи інвесторами та суспільством.

Наголошуючи на принципах автентичності та співпереживання, автори роблять висновок, що за час своєї діяльності компанії отримують не лише "частку гаманця", але й "частку серця" всіх зацікавлених учасників. Тільки такі компанії здатні отримати довгострокову конкурентну перевагу над організаціями, що фокусуються виключно на прибутку.

Фінансові результати так званих "турботливих" компаній просто вражають. Вони притаманні тим організаціям, які знають, що бізнес — це трохи більше, ніж просто кругообіг грошей в природі. В реальність цих результатів так складно повірити, що дехто обов'язково вважатиме їх простою випадковістю. Проте, більшість спеціалістів з даної тематики доводять, що принцип "турботливості" дійсно забезпечує зростання та прибутковість майже будь-якого бізнесу.

Найбільш вражаючі дослідження з цієї тематики з'явилися ще у 1992-му році, коли професори Гарвардської бізнес-школи Джон Костер та Джеймс Хескет (John Kotter and James Heskett) опублікували свою знакову книгу "Корпоративна культура та ефективність" (Corporate Culture and Performance). У ній автори проаналізували діяльність 207 потужних американських компаній у 22-ох різних галузях за період 11-ти років. Вони виявили, що компанії із потужною бізнес-культурою, які фокусувалися на переваги кожного учасника бізнесу, суттєво перевершили своїх конкурентів за трьома ключовими показниками: зростанням прибутку (682% проти 166%), зростанням вартості акцій (901% проти 74%) та рівнем чистого прибутку (756% проти 1%). А ось як цю успішність пояснюють самі автори: "Менеджери успішних компаній завжди турбуються про людей, зацікавлених у їхньому бізнесі (споживачів, співробітників, акціонерів, постачальників і т. п.)".

Ярослав Федорак, за матеріалами Knowledge@Wharton.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Освіта проти таланту. Сила творчостіОсвіта проти таланту. Сила творчості
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)