Зовнішні інновації
Outside Innovation. How Your Customers will Co-Design Your Company's Future
Що швидшою та якіснішою є інноваційна діяльність компанії — то більша ймовірність, що організація зуміє залишитися лідером на ринку та прикладом для послідовників. Проте правила інновації змінюються, як і все інше. Сучасні компанії досягають успіху не тому, що в них працюють найталановитіші інженери та науковці, а тому, що їхніми послугами користуються найрозумніші споживачі. Компанії, які на практиці застосовують принцип зовнішніх інновацій мають набагато більше шансів привабити потенційного клієнта, ніж ті, які нічого про цей принцип не знають. Саме про нього йдеться у книзі Патриції Сейболд (Patricia Seybold) "Зовнішні інновації. Як клієнти допомагають творити майбутнє вашої компанії" (Outside Innovation. How Your Customers will Co-Design Your Company's Future).
Змальована із десятків кейсів та історій реальних компаній, книга показує, яким чином перемогти у інноваційній війні. Для цього, на думку автора, слід:
- знаходити провідних у галузі користувачів та комерціалізувати їхні винаходи;
- залучати найактивніших клієнтів до розробки продуктів і навіть процесів;
- надати змогу користувачам самостійно вирішувати свої проблеми та проблеми інших користувачів, спільно знаходити правильні рішення та змінювати продукцію компанії під власні потреби;
- надати клієнтам інноваційний набір інструментів, який би дозволив їм повністю налаштувати продукт/сервіс під власні потреби;
- спонукати користувачів ділитися власними відкриттями та зауваженнями щодо продуктів/сервісів компанії.
То що ж таке зовнішні інновації з точки зору автора книги?
Це спроможність користувачів бути розробниками процесів, продуктів, сервісів та бізнес-моделей компаній, чиїми послугами вони користуються. Це повністю орієнтована на споживача система, що приваблює все більше та більше споживачів, які одночасно виконують роль колег та клієнтів.
Ярослав Федорак, за матеріалами Patricia Seybold Group.
|