Невпинні
Unstoppable
Протягом наступних десяти років близько три чверті компаній зіткнуться із потребою перевизначення ніші свого бізнесу та власних ключових компетенцій. Перебуваючи під натиском всесвітньої конкуренції, перед обличчям непевного майбутнього, все більше та більше топ-менеджерів схилятимуться до необхідності проведення фундаментальних змін у своєму ключовому бізнесі. Навіть якщо при цьому продовжуватимуть виробляти товари та надавати сервіси, які дозволяли втриматися на плаву.
Книга Кріса Зука (Chris Zook) "Невпинні" покликана допомогти топ-менеджерам реалізувати недооцінені, непомічені та забуті активи компанії, які здатні сприяти новому виткові розвитку та зростання організації. Книга базується на детальному дослідженні, яке, зокрема, включає понад 30 інтерв'ю з генеральними директорами таких компаній як De Beers, American Express та Samsung. Вона показує читачам, як визначити, коли ключовий бізнес потребує переосмислення та перевизначення, а також яким чином можливо розпізнати та застосувати приховані активи компанії, які можуть стати надійною основою для завтрашнього зростання.
"Невпинні" — це своєрідне продовження попередньої серії книг автора "Прибуток від ключового бізнесу" (Profit from the Core) та "Поза ключовим бізнесом" (Beyond the Core). Нова книга наочно показує, яким чином компанія, яка вичерпала потенціал своєї попередньої стратегії зростання, здатна трансформуватися таким чином, щоб продовжувати результативно розвиватися у майбутньому.
Ярослав Федорак, за матеріалами сайту UnstoppableGrowth.com.
|