Два тижні до прориву
Two Weeks to a Breakthrough
У своїй книзі "Два тижні до прориву" (Two weeks to a breakthrough) Ліза Ханеберг (Lisa Haneberg) сформулювала просту програму, яка покликана допомогти людям бізнесу подолати інертність на робочому місці.
І хоча насправді процес досягнення прориву у бізнесі займе у вас більше, ніж два тижні, все ж книга варта уваги вже хоча б тому, що допомагає визначити ціль та мету вашого бізнесу.
Прорив базується на принципі "досягнення кращих результатів через фокусування та здійснення конкретних щоденних дій". Саме тому, кожного дня програми вам буде необхідно прочитувати один розділ книги та виконувати різноманітні завдання зі спеціально складеного списку. Всі ці завдання можна умовно поділити на три категорії:
- Донесення своїх цілей до інших
- Прохання про допомогу
- Конкретні дії
Щоденна практика не лише допоможе досягнути цілі, але й (за умови, якщо ви фокусуватиметесь на своїй цілі 24 години 7 днів на тиждень) призведе до неймовірних проривів, які багатократно підвищать успішність вашого бізнесу.
І хоча більшість із методик, які застосовує авторка, можуть видатися не новими, а іноді, навіть застарілими — маніфестація можливостей, візуалізація, "ефект метелика" тощо — її підхід до їх комбінації та створення двохтижневої програми вирізняє дану книгу серед безлічі подібних.
Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.
|