Релевантність: Досягнення цілей завдяки розумінню, що має значення
Relevance: Hitting your goals by knowing what matters
Менеджери та лідери бізнесу все більше та більше губляться в морі даних, які продукуються інформаційними системами їхніх компаній. Беручи на озброєння все нові та нові аналітичні інструменти, як то таблиці результативності, систему збалансованих показників та ін. — вони дуже швидко розчаровуються в них.
У книзі "Релевантність: Досягнення цілей завдяки розумінню, що має значення" (Relevance: Hitting your goals by knowing what matters) гуру бізнесу Девід Епгар (David Apgar) допомагає виявити, яка інформація має найбільше значення для успішного встановлення цілей, визначення стратегії та кінцевої результативності компанії. Базуючись на простих для впровадження практиках, книга підкреслює важливість "релевантності" для оцінки викликів ключової стратегії та прискорення навчання. Досвід Девіда Епгара ґрунтується на солідних бізнес-дослідженнях та ілюструється цікавими прикладами з реального життя. Тут знайдемо історії таких провідних компаній, як Toyota, Alcoa, Nestle, Capital One, Cisco, Microsoft та GE.
Використовуючи матеріали, викладені у книзі, ви зможете дати відповідь на запитання:
- який зв'язок між навчанням компанії та її зростанням;
- у чому проблема сучасного аналітичного інструментарію і як знайти альтернативу;
- яким чином встановлювати цілі;
- яким чином стратегія дозволяє вам навчатися з досвіду;
- які метрики та методології використовувати;
- як можна виміряти "релевантність";
- які злиття та поглинання сприятимуть розвитку (будуть релевантними) для вашого бізнесу;
- чи потрібно робити прогнози;
- який зв'язок між нестійкістю результативності та компенсацією;
- чи суперечить нормам моралі сучасна оцінка результативності;
- який зв'язок між релевантністю та лідерством;
- що таке "революція релевантності";
Релевантність — це "вчасний" (just in time) ресурс для досягнення цілей у сучасному конкурентному бізнес-середовищі. Книга пропонує лідерам швидкий та ефективний спосіб обрати правильні орієнтири для здійснення стратегічних припущень та досягнення вищого рівня результативності.
Ярослав Федорак, за матеріалами Real Estate Executive Board.
|