Емоційно-інтелектуальні HR-стратегії для збереження вашої компанії
Як ви наймаєте в штат і утримуєте свою чудову команду? Ви починаєте з погляду на вашу компанію через об’єктив емоційного інтелекту, аби виявити організаційні перешкоди — «слонів», що стоять на шляху успіху вашої компанії. Мисливиця за головами Керолайн Стоукс (Caroline Stokes) пропонує поєднання стратегій рекрутингу та емоційного інтелекту для того, щоб допомогти вам ідентифікувати і побороти своїх «слонів», а також здобувати й утримувати ключові кадри — «єдинорогів» — які допоможуть вашій компанії виділитися, зберегти стійкість і стимулювати зростання.
У своїй новій книзі «Elephants Before Unicorns: Emotionally Intelligent HR Strategies to Save Your Company» («Слони перед єдинорогами: емоційно-інтелектуальні HR-стратегії для збереження вашої компанії») Керолайн Стоукс стверджує, що для знаходження ідеальної форми для вашого ініціатора змін (міфічного єдинорога) потрібно інший підхід, який включає руйнування організаційних бар’єрів (слонів) і прийняття емоційного інтелекту (EQ) як ключового фактора в процесах найму й адаптації.
У пошуках своїх «слонів»
Щоб підкреслити людське у ваших людських ресурсах, ви повинні спочатку виявити всі перешкоди, які в даний час позбавляють гуманізації ваші процеси найму та адаптації. Автор приділяє цим питанням половину книги, і більшість із них здадуться вам дуже знайомими:
- Погане планування наступності означає, що ви наймаєте занадто швидко і зазвичай погоджуєтеся на прийняття працівника відразу, замість того, щоб витратити час на пошук тих, хто максимально підходить вашій культурі.
- Якщо ви наймаєте рекрутерів, вони, як правило, погано поінформовані про вашу організацію і сприймають цю можливість як виконання замовлення, а не як переконливу презентацію вашого бренду. В результаті ваші найкращі кандидати можуть бути налякані безособовим характером взаємодії.
- Коли шанси працюють на вашу користь, і ви знаходите потенційного «єдинорога», ваш процес адаптації залишає нових співробітників напризволяще і, можливо, поглинає організаційні цінності.
Становлення лідера людей
Почавши з вивчення EQ, Стоукс робить простий, але важливий висновок про те, що кожен лідер є лідером людей — навіть якщо у вас є тільки один прямий підлеглий. Виходячи з цього, для ідентифікації і видалення ваших «слонів» потрібні міжособистісні рішення, які, за іронією долі, можуть привести вас до іншого стаду знайомих «слонів»:
- Ви не взаємодієте зі своїми командами так часто, як хотіли б, тому що ви дуже зайняті.
- Від членів вашої команди йдуть запити про можливості для розвитку навичок, але ви ніколи не знаєте, з чого почати.
- Як правило, у вас немає часу, аби залучити команду в процес співбесіди з потенційними новими членами, і, коли ці нові співробітники не відповідають тому, що обіцяно в їхніх резюме (фальшиві єдинороги), ніхто не дивується.
Стоукс узагальнює п’ять компонентів EQ — самосприйняття, самовираження, міжособистісне спілкування, прийняття рішень і управління стресом — в одну просту фразу з двох слів, що розкриває секрет подолання всіх цих «слонів»: інституційна турбота. Як тільки ви приймаєте ідею, що ви наймаєте людей, а не ресурси, шлях стає зрозумілим. Це не обов’язково робить задачу більш простою — індивідуальність може викликати змішані почуття — але якщо ви зосереджені на тому, аби витратити час на пошук відповідного кандидата, а потім плекаєте його, коли він або вона приєднується, а згодом активно вибудовуєте взаємодію з культурою компанії, ваші шанси зберегти їх будуть рости в геометричній прогресії.
Книга Elephants Before Unicorns пропонує абсолютно людино-центричний підхід до підбору персоналу. Якщо ви готові поглянути на свою компанію через EQ-об’єктив, ви зможете легко знайти свого «єдинорога».
За матеріалами Soundview
|