РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 11 вересня 2020 р.

Впровадження інновацій зсередини

Кайхан Кріппендорф (Kaihan Krippendorff) розвінчує один із найбільших бізнес-міфів сьогодення про те, що підприємці є основним джерелом інновацій у суспільстві.

Впровадження інновацій зсередини

Традиційна ділова мудрість говорить, що підприємці є основним джерелом інновацій у суспільстві. Молоді майбутні засновники йдуть із коледжу з великою ідеєю, працюють десь у гаражі і будують щось, що врешті змінює наш світ. А ось типові корпоративні співробітники, задушені повільною бюрократією, за визначенням не можуть здійснювати революційні відкриття.

Стратег і консультант Кайхан Кріппендорф (Kaihan Krippendorff) у своїй книзі «Driving Innovation from Within: A Guide for Internal Entrepreneurs» («Впровадження інноваційних технологій зсередини: посібник для внутрішніх підприємців») розвінчує один із найбільших бізнес-міфів сьогодення про такий собі далекоглядний стартап, що робить підрив, як про головне джерело інновацій. Кайхан показує, наскільки великі, усталені організації є справжніми новаторами і як вони можуть бути місцем, де втілюються в життя як поетапні, так і революційні ідеї та інновації.

Він показує, скільки найяскравіших творінь сучасного світу було винайдено пристрасними новаторами. Якби все це залишалося на розсуд підприємців, у нас не було б зараз ані мобільних телефонів, ані персональних комп’ютерів, ані електронної пошти.

Створення культури, структури та організаційного середовища, необхідних для безперервних інновацій, орієнтованих на співробітників, — непросте завдання. Кріппендорф провів більше 150 інтерв’ю з внутрішніми новаторами і провідними експертами, а також отримав інсайти від трирічних інтенсивних досліджень і провідних компаній — від Tencent і Amazon до Mastercard і Starbucks.

Книга являє собою покрокову інструкцію, яка дозволяє відкривати інновації зсередини. Кріппендорф визначає бар’єри, що заважають спробам створити підрив зсередини, і надає інструменти для їх усунення, докладно описуючи, як лідери-візіонери можуть створювати острівці свободи всередині організації, щоб активувати потенціал існуючих співробітників і перемагати стартапи в їхній власній грі.

«Driving Innovation from Within» — це практичний і надихаючий посібник з лідерства на всіх рівнях для тих, хто хоче змінити світ, не кидаючи заради цього свого постійного місця роботи.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)