Впровадження інновацій зсередини
Кайхан Кріппендорф (Kaihan Krippendorff) розвінчує один із найбільших бізнес-міфів сьогодення про те, що підприємці є основним джерелом інновацій у суспільстві.
Традиційна ділова мудрість говорить, що підприємці є основним джерелом інновацій у суспільстві. Молоді майбутні засновники йдуть із коледжу з великою ідеєю, працюють десь у гаражі і будують щось, що врешті змінює наш світ. А ось типові корпоративні співробітники, задушені повільною бюрократією, за визначенням не можуть здійснювати революційні відкриття.
Стратег і консультант Кайхан Кріппендорф (Kaihan Krippendorff) у своїй книзі «Driving Innovation from Within: A Guide for Internal Entrepreneurs» («Впровадження інноваційних технологій зсередини: посібник для внутрішніх підприємців») розвінчує один із найбільших бізнес-міфів сьогодення про такий собі далекоглядний стартап, що робить підрив, як про головне джерело інновацій. Кайхан показує, наскільки великі, усталені організації є справжніми новаторами і як вони можуть бути місцем, де втілюються в життя як поетапні, так і революційні ідеї та інновації.
Він показує, скільки найяскравіших творінь сучасного світу було винайдено пристрасними новаторами. Якби все це залишалося на розсуд підприємців, у нас не було б зараз ані мобільних телефонів, ані персональних комп’ютерів, ані електронної пошти.
Створення культури, структури та організаційного середовища, необхідних для безперервних інновацій, орієнтованих на співробітників, — непросте завдання. Кріппендорф провів більше 150 інтерв’ю з внутрішніми новаторами і провідними експертами, а також отримав інсайти від трирічних інтенсивних досліджень і провідних компаній — від Tencent і Amazon до Mastercard і Starbucks.
Книга являє собою покрокову інструкцію, яка дозволяє відкривати інновації зсередини. Кріппендорф визначає бар’єри, що заважають спробам створити підрив зсередини, і надає інструменти для їх усунення, докладно описуючи, як лідери-візіонери можуть створювати острівці свободи всередині організації, щоб активувати потенціал існуючих співробітників і перемагати стартапи в їхній власній грі.
«Driving Innovation from Within» — це практичний і надихаючий посібник з лідерства на всіх рівнях для тих, хто хоче змінити світ, не кидаючи заради цього свого постійного місця роботи.
|