РЕЦЕНЗІЇ | Інсайти з книги 3 липня 2023 р.

«The Empathy Advantage»: відпускайте, швидко вчіться та процвітайте в майбутньому роботи

Хізер Макгоуен (Heather McGowan), ключова спікерка і лідерка думок щодо майбутнього роботи, і Кріс Шиплі (Chris Shipley), аналітикиня, журналістка та консультантка, поділились п’ятьма ключовими інсайтами зі своєї нової книги «The Empathy Advantage: Let Go, Learn Fast, and Thrive in the Future of Work» («Перевага емпатії: відпускайте, швидко вчіться та процвітайте в майбутньому роботи»).

The Empathy Advantage: Let Go, Learn Fast, and Thrive in the Future of Work

1. Змініть свою перспективу: ваша робоча сила тепер наділена повноваженнями

Екзистенційна криза пандемії змінила місце роботи в нашому житті. Демографічні зрушення, які вже давно назрівали, спричинили постійний дефіцит робочої сили — ми переживаємо світоглядні зміни, які приходять зі зміною поколінь у її складі. Швидка поява нових навичок і знань створює дефіцит у ключових робочих секторах. Ці тренди в сукупності дають працівникам владу та можливість впливати на всі аспекти їхнього трудового життя. Жоден тимчасовий економічний спад не змінить цієї фундаментальної реальності; ваша робоча сила наділена повноваженнями.

2. Змініть своє мислення: ви працюєте для них

Зростання плинності кадрів, брак залученості, а також зростання роз’єднаності часто пояснюють як незадоволеність співробітників — іншими словами, як їхню провину. Насправді ж, це помилки керівництва: лідери повинні адаптуватися і внести фундаментальні зміни у свій лідерський підхід. У першу чергу, потрібно перейти від управління людьми та процесами до створення умов для успіху. Не команда працює на вас, а ви працюєте на неї. Ваш успіх залежить від їхнього успіху.

3. Змініть свою культуру: колеги як партнери

Минули ті часи, коли ви нацьковували людей один на одного, щоб підвищити продуктивність. Сьогодні ви, швидше за все, керуєте командою людей, які володіють навичками та знаннями, яких немає у вас. Більше того, кожен член команди, ймовірно, володіє унікальними навичками та знаннями, які не дублюються в іншій команді. Вам потрібно створити культуру, в якій ваша команда сприйматиме своїх колег як партнерів, котрі роблять її сильнішою, а не як конкурентів, яких потрібно перемагати.

4. Змініть свій підхід: розвивайте внутрішню мотивацію

Ви не змусите своїх людей вчитися та адаптуватися з потрібною вам швидкістю, масштабом та обсягом, використовуючи покарання, погрози чи винагороди. Ці інструменти зовнішньої мотивації просто більше не працюють у такому форматі. Вам слід задіяти внутрішню мотивацію ваших співробітників і пов’язати їхні внутрішні прагнення з вашими бізнес-цілями, аби вони стали самостійними учнями. Для того, щоб зробити це ефективно, ви маєте краще пізнати своїх людей.

5. Змініть свою поведінку: пробудіть потенціал

Ви більше не є беззаперечним експертом, який упевнено приймає рішення і короткозоро керує продуктивністю за допомогою домінування, страху чи навіть приниження. Тепер ви — турботливий, співчутливий і чуйний керівник експедиції, який має пробуджувати людський потенціал у вашій команді. Ваша суперсила — це здатність сказати «Я не знаю, давайте з’ясуємо» на тлі постійної невизначеності та змін. У цьому середовищі вам доведеться приймати рішення на основі недосконалої та неповної інформації і покладатися на унікальний талант вашої команди.

* * *

Разом ці п’ять аспектів створюють високоефективні команди та мінімізують вигорання персоналу. Ці речі є життєво важливими, оскільки те, як ви керуєте своєю командою, впливає на ваших співробітників і добробут їхніх сімей. Лідерство має набагато більший вплив, ніж ви можете собі уявити. Нові дослідження показують, що співробітники вимагають трансформації лідерства на користь робочого місця і суспільства в цілому.

Дослідження, проведене Інститутом робочої сили UKG, показало, що «менеджери впливають на психічне здоров’я працівників більше, ніж лікарі чи терапевти, і навіть більше, ніж подружжя чи партнер». Крім того, десятирічне дослідження сімей робітничого класу показало, що працівники, які мають більше автономії та більш прихильних керівників, мають більш теплі стосунки зі своїми маленькими дітьми. Це звучить просто, але це не лише приємно, а й надзвичайно важливо для розвитку дитини. Гарвардські дослідження неодноразово доводили, що «тепле і чуйне батьківське ставлення в перший рік життя дитини підвищує рівень її прив’язаності до батьків, а також покращує емоційну регуляцію, соціальні навички та академічну успішність». Отже, ваш стиль керівництва може мати цілком реальний вплив на покоління.

«Керівники мають значний вплив на психічне здоров’я працівників, проте вони можуть бути недостатньо підготовленими до такої відповідальності»

Десятиліттями програми MBA готували лідерів до підвищення фінансових показників для акціонерів, часто за рахунок найманих працівників. Нещодавнє дослідження компаній у США та Данії показало, що, хоча ця виняткова орієнтація на прибуток для акціонерів дійсно сприяла підвищенню прибутковості в короткостроковій перспективі, це відбувалося за рахунок співробітників, які бачили відносно невелике покращення в оплаті праці. Але ось у чому річ: ті лідери, які отримали ступінь MBA, можуть насправді не покращити метрики створення цінності компанії. Як зазначається в дослідженні, «ми не знайшли жодних доказів того, що керівники з такими ступенями збільшують продаж, продуктивність, інвестиції або експорт відносно рівнів, яких компанія досягла раніше». Висококваліфіковані співробітники частіше звільняються після відносного зниження заробітної плати, що негативно впливає на довгострокові перспективи компанії.

Підсумовуючи результати цього дослідження, стає зрозуміло, що лідери мають значний вплив на психічне здоров’я працівників, проте вони можуть бути недостатньо підготовленими до такої відповідальності. Дійсно, ми знаємо, що рівень психічних захворювань і вигорання зашкалює. Ще важливіше те, що лідери мають потенціал впливати на наступне покоління робітників, проте вони можуть не працювати так, щоб підвищувати реальну ефективність своїх компаній.

Ми стоїмо на порозі чудової можливості гуманізувати роботу, одночасно підвищуючи продуктивність компанії за рахунок переосмислення лідерства. Якщо лідери будуть достатньо сміливими, щоб прийняти цей великий момент змін і керувати з емпатією, ми зможемо скористатися шансом створити світле майбутнє роботи.

За матеріалами Next Big Idea Club



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності
Переваги поразокПереваги поразок
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)