Небайдужі лідери: Як створити культуру, яка подолає невдоволення співробітників
Engaged Leadership: Building a Culture to Overcome Employee Disengagement
У своїй книзі "Небайдужі лідери" (Engaged Leadership: Building a Culture to Overcome Employee Disengagement ) автор Клінт Свіндол (Clint Swindall) розповідає про вмотивованих співробітників. На його думку залученими до спільної справи можуть бути лише ті працівники, які розуміють і розділяють візію компанії. Вони набагато більш продуктивні, вони повністю відповідають організаційній культурі та живуть за її ключовими принципами. І навпаки, невмотивовані співробітники можуть навіть не здогадуватися про візію компанії; кожного дня вони приходять на роботу лише для того, щоб не бути звільненими. Такі люди живуть за принципом "найменшого опору".
Свіндол рекомендує топ-менеджменту компанії визначити 25% ключових "вмотивованих співробітників" і допомогти їм стати "небайдужими лідерами". Він переконаний, що такі лідери сприятимуть зростанню мотивації всього іншого персоналу і, звісно ж, розповсюджуватимуть серед співробітників візію компанії.
Ключова чверть персоналу компанії отримує важелі впливу на інших, фактично наймаючи їх на роботу. І якщо більшість компаній спершу визначають для себе ціль, до якої вони хочуть рухатися, а лише потім знаходять команду, то Свіндол переконаний, що компаніям слід спершу наймати вмотивований персонал, а вже потім рухатися до цілі, яка буде вироблена новою командою. Мудрі лідери завжди зуміють створити культуру, яка сприятиме залученню співробітників до цілі.
На думку Свіндола, "небайдужий лідер" може керуватися трьома управлінськими стилями: директивним, мотиваційним та організаційним. Більшість лідерів дійсно володіють навичками в одному чи двох із цих стилів, але рідко кому вдається досягнути досконалості у всіх трьох управлінських стилях. Саме до таких навичок ключових лідерів і слід прагнути компаніям.
Загалом же книга "Небайдужі лідери" — це надзвичайно цікаве читання. Особливо захоплюючим є наголос на кроках, які слід здійснити лідерові для розвитку мотивації співробітників, такі як розповсюдження чіткої і зрозумілої візії, розвиток критичних комунікативних навичок, а також підготовка організації до змін.
Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.
|