Дев’ять книг, які мають стояти на полиці у кожного бізнес-інноватора
Джерело: K.Fund Media
У майбутньому бізнес-лідери все частіше будуть зіштовхуватися зі складним і непередбачуваним світом. Їм доведеться безперервно пристосовуватися до постійного розвитку технологій, намагаючись зберегти стабільність свого бізнесу. Вони будуть працювати в умовах, які передбачають роботу людей і машин під керівництвом штучного інтелекту. Підприємствам будуть необхідні винахідливі рішення щодо розподілу робочого часу та енергії своєї команди в світі глобальної конкуренції. Вашій увазі — 9 книг, які допоможуть з упевненістю розпочати нововведення у бізнесі.
«Неминуче», Кевін Келлі
The Inevitable, 2016
Книга «Неминуче» не стане магічною кулею для керівників, але дасть можливість зазирнути за лаштунки майбутнього. «Неминуче» аналізує сучасні тренди, які формують завтрашній світ. На відміну від інших книг, ця не зосереджена на передбаченнях, який додаток або програму потрібно вибрати компанії, щоб забезпечити собі конкурентну перевагу. Замість цього «Неминуче» пропонує підхід з акцентом на тенденціях, в яких люди беруть участь сьогодні, і на те, як вони можуть виглядати в майбутньому. Лідерам-інноваторам потрібно звертати увагу на масштабні тенденції в економіці та культурі, що створюють світ, у якому живуть їхні покупці. Кевін Келлі проводить унікальну роботу, розповідаючи в деталях про світ майбутнього, а також демонструючи, чому обрані ним тренди матимуть вплив в майбутньому.
«Йога для лідерів. Як впоратися зі зривами в світі саморуйнування», Стефан Хайтфорс
Yoga for Leaders: How to Manage Self-Disruption in a World of Self-Destruction, 2017
У світі штучного інтелекту, інтернету речей і соціальних медіа бізнес-лідерам загрожує неймовірно важке зіткнення з майбутнім. Футурист Стефан Хайтфорс вважає, що потрібно звернутися за мудрістю до минулого, щоб гідно пережити цю зустріч. Зокрема, керівникам стане у нагоді давньоіндійська традиція йоги. За словами автора книги, закладена в йозі філософія пропонує принципи, які дозволяють впоратися з будь-якими змінами. Один з центральних елементів цієї філософії — необхідність змінюватися разом із зовнішніми змінами. Ми страждаємо, коли дотримуємося ілюзії, що все має залишатися так, як є. Коли керівники занадто завзято дотримуються старих стратегій або технологій, їх справа має небагато шансів на виживання в світі майбутнього.
«Час, талант і енергія», Майкл Менкінс, Ерік Гартон
Time, Talent, and Energy, 2017
Багато хто з власників бізнесу вважають непередбачуваність майбутнього загрозою. Щоб не боятися, вам потрібно вміти вправлятися з трьома головними принципами будь-якого бізнесу: часом, талантом і енергією. Підприємствам, які не мають солідного фундаменту, побудованого на цих трьох принципах, вижити не судилося. Як побудувати такий фундамент — головна тема книги «Час, талант і енергія». Вона допомагає зрозуміти, чому ці три ресурси є ключовими для бізнесу. Читачі також дізнаються про те, які процеси на їх підприємствах гальмують перехід компанії на новий рівень.
«Аналітичний маркетолог. Як трансформувати організацію маркетингу», Адель Світвуд
The Analytical Marketer: How to Transform Your Marketing Organization, 2016
Незалежно від того, займаєтеся ви маркетингом в своїй компанії самі або наймаєте для цього фахівця, в майбутньому в цій сфері потрібно очікувати великих змін. Раніше маркетинг фокусувався на масштабі. В майбутньому він буде зосереджений на персоналізованих даних і спостереженнях. Компанії вже рухаються у цьому напрямку, використовуючи Big Data, штучний інтелект й інструменти на кшталт Google Analytics. Проте технології — це лише частина секрету. Решта — в умінні ефективно їх використовувати. Мета книги «Аналітичний маркетолог» — допомогти фахівцям подолати розрив між сучасними знаннями та майбутнім.
Small Data, 2016
Big Data неймовірно популярні сьогодні, але що як «великі дані» випускають з поля зору головне? Незалежно від того, яким набором даних ви користуєтеся, дійсно має значення тільки окремий покупець. Small Data демонструє це, допомагаючи читачеві побачити потенціал в унікальних ідентифікаторах і знаннях про ваших клієнтів. Автор книги відправляє читачів до кругосвітної подорожі, розглядаючи історії, що розкривають мотиви, які змушують клієнтів здійснювати покупки. Ліндстром об’єднує ці історії та свої спостереження в цілісну картину, пропонуючи програму, за якою власники бізнесу можуть отримати кращі результати в маркетингу, використовуючи small data.
«Необхідна робота», Стівен Уанкер, Джессіка Уотман, Девід Фарбер
Jobs to Be Done, 2016
Зрозуміло, в бізнесі необхідні інновації. Також вам напевно відомо, що компанії необхідно підтримувати існуючу базу клієнтів, але водночас завойовувати нових. Багатьом компаніям не вдається належним чином поєднувати ці два аспекти діяльності. Часто вони зосереджені лише на технічній стороні впровадження інновацій або приділяють занадто багато уваги маркетингу заради підтримки свого поточного стану. В результаті вони не впроваджують інновації так, щоб задовольняти потреби своїх нинішніх та майбутніх клієнтів. Книга «Необхідна робота» допоможе бізнесу впоратися з цим недоліком.
«Сценарій цифрових трансформацій», Девід Роджерс
The Digital Transformation Playbook, 2016
Перша книга у цьому списку — «Неминуче» — розглядає тренди, які вплинуть на майбутнє. Наступним же питанням може бути: «Як, користуючись набутими знаннями, я можу покращити свій бізнес?» Відповідь на нього ви знайдете у книзі «Сценарій цифрових трансформацій». Її мета — продемонструвати, як можна перетворити знання про майбутнє в інновації. Книга фокусується на ключових сферах, які бізнес-лідерам варто взяти до уваги, щоб підготуватися до майбутнього. Читачам пропонується розгляд сучасних зразків інноваційних компаній, до числа яких входять GE та Apple, показуючи, як вони виконують підготовку до викликів майбутнього.
«Звідники», Девід Еванс, Річард Шмалензі
Matchmakers, 2016
Модель бізнес-платформи, як в компаніях Facebook, Uber і Airbnb, не нова. Вони зв’язують дві або більше груп людей для обміну товарами або послугами. У минулому, якщо ви були ремісником, який хоче продавати свій товар, вам потрібно було орендувати місце на блошиному ринку. Для продажу автомобілів ви також могли розмістити газетне оголошення у відповідній рубриці. Все це змінилося з розвитком технологій. Бізнес-платформи дозволяють покупцям взаємодіяти в глобальному масштабі, еволюціонуючи при цьому швидше ніж будь-коли в історії. Книга «Звідники» досліджує стрімкий розвиток бізнес-платформ. У ній розглядаються основні принципи, що дозволяють таким компаніям, як Facebook, діяти в ролі «звідниці» для багатьох груп людей: покупців, людей бізнесу, девелоперів, представників некомерційних організацій та рекламщиків.
«Математична корпорація», Джош Саліван, Анджела Затаверн
The Mathematical Corporation, 2016
«Математична корпорація» — це погляд на світ людей і машин в майбутньому. Багато книжок акцентують свою увагу на потенційно небезпечному впливі автоматизації праці. У цієї книги дещо оптимістичніший ракурс. Автори вважають, що машини (зокрема, штучний інтелект) обов’язково повинні брати участь у майбутньому людства. Адже вони можуть виконувати безліч завдань, які люди вважають нудними або нездійсненними. Автори розповідають, як керівники підприємств можуть переорієнтувати частину завдань для виконання роботами, приділяючи при цьому особливу увагу роботі, яку можуть виконувати люди — що вимагає креативності, уяви та логіки. Компанія, яка здатна використовувати по максимуму людську та автоматичну працю є «математичною корпорацією», а мета книги — допомогти компаніям досягти такого рівня організації.
|