Стратегія «голодного» стартапу
Hungry Start-up Strategy
Підприємці завжди були "голодними". Але не тільки тому, що їм доводиться постійно справлятися із адреналіном. Пітер Коган (Peter Cohan), консультант з питань управління та венчурний капіталіст, переконаний, що основним рушієм є прагнення створити світ, в якому їм хотілося б жити — щось таке, чим вони займалися б навіть якби у них не було грошей та персоналу. Жоден посібник з бізнес-стратегії не намагався дати відповіді на це запитання, поки світ не побачила книга Пітера Когана "Стратегія «голодного» стартапу: Як створювати нові компанії з обмеженими ресурсами та безмежною візією" (Hungry Start-up Strategy: Creating New Ventures with Limited Resources and Unlimited Vision).
Автор фокусується на шести ключових рішеннях, які повинна прийняти компанія на старті своєї діяльності: встановлення цілей, вибір ринків, залучення капіталу, створення команди, здобуття частки ринку та пристосування до змін.
Пітер Коган пояснює, чому, стикаючись з необхідністю вибору, стартап часто повинен приймати рішення відмінні від тих, які у подібній ситуації прийняла б велика компанія. Він ділиться своїми власними підходами до процесу прийняття рішень у найрізноманітніших сферах, а також публікує реальні кейси, що ілюструють історії підприємців, яким вдалося побудувати успішний бізнес з нуля.
Книгу варто прочитати кожному, хто задумується про створення власного стартапу. В ній він знайде відповіді практично на всі стратегічні запитання, починаючи з вибору стратегії і закінчуючи встановленням короткострокових цілей, пошуком інвестицій та побудовою по-справжньому ефективної команди.
Ярослав Федорак, за матеріалами Barnes & Noble.
|