Корпоративна репутація, брендінг та управління персоналом
Corporate Reputations, Branding and People Management
Книга Грема Мартіна (Graeme Martin) та Сьюзан Хетрік (Susan Hetrick) "Корпоративна репутація, брендінг та управління персоналом" (Corporate Reputations, Branding and People Management) стане чудовим посібником для практиків зі сфери управління людськими ресурсами. У ній йдеться про управління репутацією, брендінг, соціальну відповідальність та створення конкурентної переваги у компанії.
Будучи дотичною до широкого кола ідей, які стосуються брендінгу, маркетингу, комунікацій, зв'язків із громадськістю та управління репутацією, вона вивчає вплив ефективних практик управління персоналом та HR-стратегій на вищезгадані корпоративні аспекти. Книга пропонує оригінальну модель, яка вказує на зв'язок між людським та корпоративним брендінгом та репутацією, обширний огляд наявної сьогодні літератури, нові дослідження, кейси, а також міжнародні приклади, покликані допомогти читачам вкласти теорію до контексту та зрозуміти, яким чином вона може бути втілена у життя. Окрім цього, вона пропонує практичні поради для розробки HR-політик та практик.
І хоча основною аудиторією книги "Корпоративна репутація, брендінг та управління персоналом" повинні стати HR-практики та спеціалісти у сфері управління персоналом, вона може бути застосована і як посібник для ведення спеціалізованих програм в університетах для студентів HRM (управління людськими ресурсами) та MBA.
Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.
|