Менеджер мрії
The Dream Manager
Книга Метью Келлі (Matthew Kelly) "Менеджер мрії" (The Dream Manager) — це своєрідна бізнес-притча про те, як компанії можуть досягнути будь-яких поставлених перед собою результатів, допомагаючи своїм співробітникам втілити їхні мрії.
Керувати людьми — складно. Багато менеджерів відчувають лише безнадію, коли бачать як розчаровуються, стають абсолютно невмотивованими і зрештою — покидають компанію їхні підлеглі. Вони відчувають себе абсолютно безсилими. І це відбувається не тому, що менеджери не хочуть зробити своїх співробітників щасливими, а тому — що не знають, як досягнути цього. Принаймні, до сьогодні не знали...
Вигадана компанія, про яку йдеться у видатній книзі Метью Келлі, стикається із реальними проблемами високої плинності та низької мотивації серед співробітників. Саме тому менеджери поринають у пошуки реальних рушіїв та мотиваторів для працівників. Вони виявляють, що ключовим аспектом мотивації далеко не завжди буває обіцянка "товстого" чеку чи новий посадовий "титул". Вогник у очах співробітників з'являється лише тоді, коли вони досягають своїх особистих потаємних мрій. Для декого — це купівля першого дому. Для когось — отримання нових знань та навичок. Ще для когось — можливість займатися улюбленою справою та керувати нею.
Беручи за основу дуже правильну концепцію про те, що компанія може досягнути своїх найзаповітніших цілей лише, якщо працівники зуміють втілити свої найзаповітніші мрії, Келлі береться за дослідження зв'язків між цими двома феноменами. Таким чином автор натрапляє на феномен "динамічного співробітництва", яке може виникнути лише за умови об'єднання організаційних цілей та особистих мрій кожного працівника.
Винятковість книги "Менеджер мрії" полягає в тому, що варто вам познайомитися із концепцією, викладеною в ній, як ви раз і назавжди зміните свої підходи до управління людьми.
А яка ваша мрія?
Думаєте, мрії ваших працівників жодним чином не стосуються організаційних цілей компанії? Це дійсно може бути так, але тільки в тому випадку, якщо ваші співробітники жодним чином не відповідають вашому бізнесу. Але якщо так, тоді навіщо ви взагалі їх наймали?
Більшість працівників до сих пір відчувають себе так, наче їх використовують. Переконавши їх, що ви пам'ятаєте і завжди "тримаєте у серці" їхні інтереси, допоможе створити настільки потужну мотивацію, лояльність та командний дух, що ваша компанія понесеться вперед із шаленою швидкістю.
Але не забувайте, це можливо тільки якщо ви дійсно переймаєтесь мріями співробітників і щиро прагнете втілити їх у життя, докладаючи усіх зусиль.
Мрії невидимі, але надзвичайно важливі. Ви не можете побачити їх, але саме вони є рушієм будь-якої діяльності.
Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.com.
|