РЕЦЕНЗІЇ | Книжкові новинки 21 серпня 2023 р.

Бізнес-книги: 12 найбільш очікуваних новинок літа

Як створити магнетичну культуру, орієнтовану на людей; що потрібно для перетворення кризи на ясність і перевагу; як працювати з (майже) будь-ким; як ми можемо перетворити катастрофи на можливості; як працює довіра; про 33 закони бізнесу та життя тощо — у нових книгах від Джоуї Хевенса, Дена Турмона, Майкла Станьєра, Джеймса Берсталла, Пітера Кіма, Стівена Бартлетта та інших авторів. Leading Blog представив добірку найкращих бізнес-книг, які видано літом 2023 року.

Бізнес-книги: 12 найбільш очікуваних новинок літа 2023

1. «Значуще лідерство: як створити магнетичну культуру, орієнтовану на людей» (Джоуї Хевенс)

Leading with Significance: How to Create a Magnetic, People-First Culture by Joey Havens

Чи може магнетична культура підняти вас до неперевершеної результативності? Безумовно! І ваша подорож до такої культури починається з усвідомлення того, що хорошої культури просто недостатньо для досягнення найвищої результативності. В умовах невизначеності, що панує сьогодні у світі на кожному кроці, члени команд переоцінюють свої робочі місця та звільняються, дивлячись крізь пальці на порожні обіцянки та пільги, які є лише тимчасовою приманкою. Люди шукають команди з цілями, переконливою візією та почуттям приналежності, де вони зможуть повністю реалізувати свій потенціал і жити повним життям.

У книзі «Leading with Significance» Джоуї Хевенс долає обмежувальні бар’єри загальноприйнятої теорії культури і з великою прозорістю показує справжні людські емоції, які підносять культуру до рівня автентичної, стійкої та магнетичної.

2. «Позитивний хаос: перетворення кризи на ясність і перевагу» (Ден Турмон)

Positive Chaos: Transform Crisis into Clarity and Advantage by Dan Thurmon

У своїй книзі відзначений багатьма нагородами спікер, автор і коуч Ден Турмон допомагає краще зрозуміти справжню природу хаосу, зокрема його позитивні аспекти, які можна використати для навчання, розвитку та досягнення успіху.

Використовуючи результати першого у своєму роді дослідження «State of Chaos in the Workplace 2022», Турмон розкриває поточний вплив хаосу на робочу силу та ділиться ефективними стратегіями і лідерськими якостями, які допоможуть досягти успіху в хаотичні часи. Ви дізнаєтесь: як із вразливості виникає довіра; чому чесність щодо того, чого ви ще не знаєте, може допомогти іншим відчути себе впевненіше і зробити свій внесок; а також навчитеся самовдосконалюватися, стаючи кращим лідером.

Хаос не обов’язково має бути заплутаним чи виснажливим. «Positive Chaos» допоможе вам навчитися розуміти і приймати хаос, підніматися над шумом і бути по-справжньому проактивними, корисними і реалізованими.

3. «Перероблено: путівник McKinsey по виживанню в епоху цифрових технологій і штучного інтелекту» (Ерік Ламарре, Кейт Смаж та Родні Земмель)

Rewired: The McKinsey Guide to Outcompeting in the Age of Digital and AI by Eric Lamarre, Kate Smaje and Rodney Zemmel

У книзі «Rewired» найвпливовіша у світі консалтингова фірма McKinsey & Company пропонує перевірений практичний посібник, яким користуються їхні консультанти, щоб допомогти компаніям розбудувати потенціал, необхідний для успішної конкуренції в епоху цифрових технологій і штучного інтелекту.

Багато компаній застрягли в цифровій трансформації, яка не рухається вперед. Швидких рішень не існує, але є план дій. Рішення полягає в тому, щоб перепрофілювати свій бізнес таким чином, аби сотні, тисячі команд могли використовувати технології для безперервного створення чудового клієнтського досвіду, зниження собівартості та створення цінності. Саме можливості організації виграють перегони.

4. «Як працювати з (майже) будь-ким: 5 запитань для побудови найкращих взаємин» (Майкл Бунґей Станьєр)

How to Work with (Almost) Anyone: Five Questions for Building the Best Possible Relationships by Michael Bungay Stanier

У вас коли-небудь був досвід роботи з кимось, хто вас просто «не розумів»? Вони роблять все те, що вас дратує, відштовхує і зводить з розуму. А ви коли-небудь працювали з кимось і просто самі «не розуміли» їх? Ви не могли зрозуміти, що змушує їх рухатися, і знали, що ви не справляєтеся з ними як менеджер і лідер. Звичайно ж, так траплялося зі всіма нами. Чому ж цей досвід продовжує повторюватися? Особливо тоді, коли ми також маємо протилежний: чудові робочі стосунки, які розвиваються на високому рівні.

У книзі «How to Work with (Almost) Anyone» Майкл Бунґей Стен’єр ділиться перевіреним процесом, який налаштовує робочі стосунки на максимально можливий успіх. Він показує, як комунікувати про те, хто ви є, і що розкриває у вас найкраще і найгірше. Автор дає вам інструменти для обговорення з колегами того, як ви дієте, і для укладення соціального контракту про те, як ви будете працювати разом (а не тільки над чим). Книга навчить вас, як підтримувати стосунки міцними і здоровими, ясними і чистими.

5. «Співчутлива підзвітність: як лідери будують зв’язки та досягають результатів» (Нейт Регієр)

Compassionate Accountability: How Leaders Build Connection and Get Results by Nate Regier

Лідерам не потрібно обирати між відносинами та результатами! На жаль, співчуття та підзвітність надто часто перебувають у суперечності — лідери відчувають, що мають обрати щось одне. Але надання пріоритету лише підзвітності може створити токсичне робоче середовище, яке відштовхує таланти. З іншого боку, надмірна доброзичливість може поставити під загрозу результативність і продуктивність.

Знаходження гармонії між співчуттям і підзвітністю є найкращим каталізатором для покращення результатів і процвітання робочого місця. Рішення полягає у визнанні того, що ці категорії не є протилежностями. Насправді, підзвітність є елементом співчуття. Співчутлива підзвітність — це процес налагодження зв’язків для досягнення результатів.

6. «Лідерство через підрив: путівник для лідерів-змінотворців ХХІ століття» (Ендрю Ліверіс)

Leading through Disruption: A Changemaker’s Guide to Twenty-First Century Leadership by Andrew Liveris

У своїй книзі Ендрю Ліверіс пропонує нову парадигму лідерства, яка забезпечує стійкість і гнучкість у світі, що швидко змінюється. Ця книга є must-read путівником для лідерів у різних галузях, які прагнуть не лише забезпечити поточний успіх, але й захистити майбутнє планети для всіх.

Ліверіс, який нещодавно був обраний головою Організаційного комітету Олімпійських ігор у Брісбені 2032 року і є колишнім головою та генеральним директором The Dow Chemical Company, представляє різноманітні потужні інструменти, які дозволять вам швидко та оперативно вирішувати будь-які проблеми з метою створення більш справедливого, сталого майбутнього.

7. «Влада — середній ланці: чому менеджери тримають ключі до майбутнього роботи» (Білл Шанінгер, Брайан Хенкок та Емілі Філд)

Power to the Middle: Why Managers Hold the Keys to the Future of Work by Bill Schaninger, Bryan Hancock and Emily Field

Якщо ви думаєте про скорочення менеджерів середньої ланки в новому світі праці, подумайте ще раз. Термін «middle manager» нагадує про минулу індустріальну епоху, коли менеджери працювали як гвинтики у величезній бюрократичній машині. В останні десятиліття менеджери середньої ланки стали улюбленою мішенню для розправи — їх недооцінюють, часто вважаючи зайвою частиною організації. Таке застаріле бачення потребує не лише змін, цього вимагає майбутнє.

У книзі «Power to the Middle» лідери думок McKinsey закликають до глибокого переосмислення менеджерів та їхніх ролей. Вони пояснюють, що менеджери середньої ланки мають унікальне розташування, перебуваючи близько до «передових позицій», водночас маючи вирішальний зв’язок зі стратегією компанії, що дозволяє їм вести свої організації крізь періоди швидких і складних змін, а також допомагати формувати новий світ праці.

8. «Гнучкий метод: підготуйтеся до процвітання під час наступної глобальної кризи» (Джеймс Берсталл)

The Flexible Method: Prepare To Prosper In The Next Global Crisis by James Burstall

Джеймс Берсталл керує однією з найуспішніших телекомпаній у Великій Британії. За час роботи в Argonon йому довелося мати справу з різними екзистенційними кризами, але, попри все, йому вдавалося успішно виводити свою команду на інший бік. Кредитні кризи чи терористичні атаки, рецесії, природні катаклізми, пандемії — телеіндустрія, як і всі ми, відчула на собі напругу всіх цих подій, що повторюються. І щоразу Джеймс розробляє стратегії, щоб бути готовими до наступного разу, коли щось подібне трапиться — адже це станеться знову.

У 16-ти стислих уроках, винесених із реального досвіду, ця книга на практичних прикладах демонструє, як ми можемо перетворити катастрофи на можливості. Хоч і болючі, шокуючі події можуть бути корисними для нас — можна «перетворити отруту на ракетне паливо», пережити кризи і процвітати.

9. «Секрет зміни культури: як створювати автентичні історії, що трансформуватимуть вашу організацію» (Мануель Аморім, Джей Барні та Карлос Хуліо)

The Secret of Culture Change: How to Build Authentic Stories That Transform Your Organization by Manoel Amorim, Jay B. Barney and Carlos Julio

Як свідчать дані, більшість стратегічних зусиль, спрямованих на зміну культури компанії, зазнають невдачі. Тож як компаніям вдається досягти успіху в цьому прагненні?

Провідний професор стратегії та два дуже успішних CEO виявили, що в компаніях, які якісно змінили свою культуру, лідери вдавалися до кардинальних дій, втілюючи в життя нові культурні цінності. Ці дії надихали на історії, які ставали легендами компанії, тиражувалися в кожному відділі та передавалися новим співробітникам. Зібравши та проаналізувавши 150 історій бізнес-лідерів, які досягли змін, вони виділили шість спільних рис, які притаманні кожній успішній історії про зміну культури.

10. «Як працює довіра: наука про те, як будуються, руйнуються та відновлюються відносини» (Пітер Кім)

How Trust Works: The Science of How Relationships Are Built, Broken, and Repaired by Peter H. Kim

Коли наша довіра руйнується, і коли наша власна надійність ставиться під сумнів, багато хто з нас задається питанням «що робити?». Ми майже не знаємо, як працює довіра. Як же ми можемо її відновити?

Пітер Кім, провідний світовий експерт у швидкозростаючій сфері відновлення довіри, провів понад два десятиліття новаторських досліджень, щоб відповісти на це питання. У книзі «How Trust Works» він, спираючись на ці дослідження та роботи інших соціологів, розкриває дивовижні істини про те, як будуються відносини, як вони руйнуються і як їх відновлюють. Він показує, що ми часто є більш довірливими, ніж думаємо, і як легко наша довіра до інших може бути спотворена. Автор ілюструє ці висновки прикладами найбільш вражаючих і відомих випадків руйнування довіри, що сталися в сучасному світі, а також розкриває найважливіші секрети того, коли і чому наші спроби відновити довіру є ефективними, а коли ці руйнування є надто глибокими.

11. «Щоденник СЕО: 33 закони бізнесу та життя» (Стівен Бартлетт)

The Diary of a CEO: The 33 Laws of Business and Life by Steven Bartlett

Стівен Бартлетт ніколи не дотримувався загальноприйнятих правил. Він досяг надзвичайного успіху і став одним із найвидатніших маркетингових умів нашого часу, роблячи все по-іншому. Але в його новаторському стилі є своя методика. Заснувавши і керуючи глобальним агентством цифрового маркетингу, інвестувавши у понад сорок компаній, створивши популярний подкаст і започаткувавши венчурний фонд для міноритарних підприємств, Бартлетт засвоїв цінні уроки про успіх і невдач. Він відкрив для себе набір принципів, якими він весь час керується на своєму шляху.

У «The Diary of a CEO» автор представляє ці 33 фундаментальні закони, які забезпечать досконалість і допоможуть вам зробити реальні кроки на шляху до досягнення найсміливіших цілей.

12. «Кінець лідерства, яким ми його знаємо: що потрібно, аби бути лідером у сучасному нестабільному та складному світі» (Стів Гарсія та Ден Фішер)

The End of Leadership as We Know It: What It Takes to Lead in Today’s Volatile and Complex World by Steve Garcia and Dan Fisher

Максимізуйте свій лідерський вплив за допомогою новітніх ідей та досліджень у сфері адаптивного лідерства. У книзі «The End of Leadership as We Know It» команда досвідчених управлінців та стратегів надає експертний аналіз десяти найпоширеніших помилок, яких припускаються лідери, намагаючись подолати дезорганізацію, а також конкретні стратегії, як їх уникнути.

У книзі ви знайдете способи застосувати новітні дослідження в області адаптивного лідерства та складності до власного стилю керівництва та досягти бажаного впливу на ваш бізнес, ваших послідовників і вас самих. Автори пояснюють, як переосмислити сутність лідерства в часи змін, і показують, як діяти в непередбачуваних ситуаціях.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Мій бос — ідіотМій бос — ідіот

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)