Геніальні помилки: В гонитві за успіхом через провали
Brilliant Mistakes: Finding Success on the Far Side of Failure
Відмова Groupon від пропозиції Google. Зміни умов підписки у Netflix. Найм колишнього видавця організацією New York City Schools. Чи можуть такі події, які свого часу виявилися колосальними помилками, приховувати в собі можливості для інновацій та змін правил гри? Це одне з питань, відповідь на яке Пол Шумейкер (Paul Shoemaker), директор з досліджень у Wharton's Mack Center for Technological Innovation, а також голова та засновник консалтингової компанії Decision Strategies International, шукає протягом всієї своєї кар'єри.
У своїй новій книзі "Геніальні помилки: В гонитві за успіхом через провали" (Brilliant Mistakes: Finding Success on the Far Side of Failure) Шумейкер ділиться широким переліком винаходів, включаючи персональні копіювальні апарати, банкомати, органічну їжу та безтютюнові цигарки, які свого часу також вважалися значними помилками, але згодом довели свою геніальність.
"Так само як ці ідеї вважалися безглуздими, сьогодні так само існує чимало "дурних" ідей, які в майбутньому вважатимуться геніальними", — пояснює Шумейкер. "Основний виклик для менеджерів — помітити їх. А це, в свою чергу, може статися тільки за умови, якщо лідери створять своєрідний простір, у якому продуктивні помилки не будуть каратися".
Шумейкер розповідає про два підходи, які дозволяють отримати вигоду від помилок: бути відкритим до нових знань, які народжуються, коли хтось робить помилку; та бути готовим помилятися, ставити під сумнів традиційну "мудрість" і не боятися виявитися "неправим".
Шумейкер впевнений, що відсутність помилок часто виявляється найбільшою помилкою!
Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.
|