Як збільшити свій вплив і результативність завдяки бізнес-сторітелінгу
Хто не любить хорошу історію? У кіно історія та сюжетна лінія є основним рушієм, який допомагає нам тяжіти до вибору одного фільму над іншим. Те саме стосується вебсеріалів і книжок у м’якій обкладинці, і, можливо, будь-якого іншого способу проведення дозвілля.
Але чи замислювалися ви коли-небудь над тим, що кожна людина, ймовірно, потребує історії, щоб виділитися з натовпу?
Більшою мірою це стосується підприємців і професіоналів, але й буквально кожного, як доводить захоплююча книга Сандіпа Даса (Sandeep Das) «How Business Storytelling Works: Increase Your Influence and Impact» («Як працює бізнес-сторітелінг: збільшуйте свій вплив і результативність»).
Сторітелінг — навичка №1, необхідна для досягнення успіху в професійному житті серед шуму, конкуренції та масових технологічних зрушень, які нас оточують. Як розповідає сам Дас, його викладачі з менеджменту зосереджували увагу на логіці, аналітичних здібностях і строгості. Але, як виявляється, успішному лідеру потрібно більше, ніж аналіз — продукт або бренд має супроводжуватися потужною історією, щоб бути успішним на ринку.
Уміння розповідати історії — це справді важлива навичка в сучасному бізнесі, але вона завжди була, як і в есеях Даса, вказівкою на витоки історії, на концепції, які змушували людей працювати разом заради спільної мети — чи то релігія, чи то націоналізм. Що робить цю книжку ще одним кроком вперед, так це те, що він наближає ці принципи до нас, показуючи, наскільки вони важливі для формування особистості та покликання — так само, як і для релігії чи політичної партії. Сторітелінг — це не лише для керівників компаній, це для кожного — від корпоративного професіонала до терориста, який намагається влаштувати глобальний хаос (це його слова)!
Дас, будучи колумністом, запрошеним спікером та ютубером, звичайно ж, дещо знає про те, як зацікавити читача чи глядача. І це відбувається через простий, але лаконічний потік тексту — посібник із самодопомоги, приправлений анекдотами, можливо, не зовсім новаторський, але він справді освіжає (і його цікаво читати далі), коли багато прикладів походять із популярної культури — від кіно до ОТТ-шоу.
Ця книга виходить за рамки простого продукту книгарні в аеропорту, головним чином завдяки легкості оповіді — глави відчуваються як TED-лекції для чайників, із плавним темпом і невимушеною «розмовою», що є дуже зручним, особливо враховуючи численні посилання, якими рясніє фактично кожна друга сторінка. Додатковим бонусом є той факт, що отримані знання та висновки можуть стати у нагоді у вашій кар’єрі чи бізнесі.
За матеріалами The Week
|