Душа корпорації
The Soul of the Corporation
Як навчитися розуміти, контролювати та розвивати Актив №1 вашої компанії: Її унікальну ідентичність.
Всі ми живемо в Еру Ідентичності, коли працівники, споживачі, інвестори та інші учасники вашого бізнесу переймаються тим, ким ви є насправді. Більше, ніж будь-коли, ідентичність вашої компанії впливає на результати, яких вона здатна досягнути. Книга Джона Кімберлі (John Kimberly) та Хеміда Боучіхі (Hamid Bouchikhi) "Душа корпорації" (The Soul of the Corporation: How to manage the identity of your company) допоможе усвідомити ідентичність вашої компанії, взяти контроль над цією ідентичністю та сфокусуватися на її розвитку, довгостроковій адаптації та успіху.
Автори на реальних прикладах та історіях із життя показують, яким чином ідентичність впливає на репутацію та імідж компанії і яким чином, якщо обрати для управління нею "неправильний" інструментарій, ідентичність може зашкодити розвиткові компанії, а у деяких випадках — навіть призвести до її руйнування. Книга допомагає визначити, яким чином ідентичність компанії пов'язана із організаційною культурою, позиціонуванням бренду та репутацією.
Книга дає відповіді на наступні запитання:
- як керувати "я-виміром" вашої компанії;
- нові інструменти для розвитку ідентичності та підвищення конкурентної спроможності;
- управління внутрішньою напругою, яка впливає формування ідентичності компанії;
- як позбавитися неефективного підходу до ідентичності;
- як змінити те, що підлягає змінам.
Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.com.
|