Перехід до інновацій: Як генерувати необхідні вашій компанії ідеї, задаючи правильні запитання
Getting to Innovation: How Asking the Right Questions Generates Great Ideas Your Company Needs
Якщо ви введете у Google запит "business innovation" то отримаєте кільканадцять мільонів результатів. Це, вочевидь, одна із найгарячіших тем у бізнес-періодиці. Що й казати, якщо деякі номера популярного видання Business Week повністю присвячуються інноваційній тематиці на зразок "100 найбільш інноваційних компаній у світі". Тому й не дивно, що Артур ВанГанді (Arthur VanGundy) написав ще одну книгу про креативність та інновації.
Читачів, які очікували побачити ще один масивний том про психологію креативності чи технологічно-історичні аспекти інновацій, чекає розчарування. Але ті люди, які хотіли отримати зручний та дієвий посібник із питань практичної креативності, будуть цілком задоволені книгою.
Автор прагматично підходить до оформлення цієї послідовної та дуже корисної книги. Одна з основних її переваг — це набір надзвичайно цікавих і цінних спеціально відібраних автором цитат про креативність та інновації від провідних бізнес-організацій, які досягнули прориву у продукції, сервісах, прийнятті рішень, процесах тощо. Ознайомившись із книгою більшість читачів полегшено зітхне: "Це може бути зроблено! Це повинно бути зроблено!"
Підзаголовок книги: "Як генерувати необхідні вашій компанії ідеї, задаючи правильні запитання" також вказує на одну із важливих особливостей книги. ВанГанді надає читачам зручний інструментарій для активізації інноваційних рішень.
Висновок зі всього сказаного вище — однозначний: Якщо вам потрібна книга, яка активізує ваше креативне мислення і наблизить вашу компанію до інновацій, тоді варто звернути особливу увагу на нове видання ВанГанді.
Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.
|