РЕЦЕНЗІЇ | Книга 20 травня 2008 р.

Як перехитрити МВА-клонів

Outsmart the MBA Clones

Чи можливо забезпечити собі довгострокову успішність без ризику, що вашу стратегію скопіюють конкуренти?

Більшість людей скаже, що це неможливо. Втім, автор книги "Перехитрити МВА-клонів" (Outsmart the MBA Clones) Ден Герман (Dan Herman) переконаний, що можливо. Він наводить приклади компаній, яким вдалося досягнути такого статусу. Серед них — всесвітньовідома корпорація Apple Computers. Ці компанії, схоже, володіли секретом успішної диференціації, завдяки чому їхня стратегія не могла бути скопійована, а користувачі вважали продукцію цих компаній неповторною і неперевершеною. Ден Герман називає це "нечесною конкурентною перевагою" (Unfair Competitive Advantage). Втім, у цій назві немає нічого неетичного. Кожен може створити таку перевагу. Принаймні, кожен читач книги "Перехитрити МВА-клонів".

Якщо секрет успішної диференціації, яка не може бути скопійована, існує, то він повинен бути пов'язаний зі способом мислення конкурентів. Оскільки більшість маркетологів у сучасних компаніях — це випускники МВА, які звикли діяти та мислити відповідно до стандартних схем та шаблонів — ви можете скористатися їхніми ж знаннями, щоб перевершити їх. Саме таких випускників автор називає МВА-клонами.

У книзі "Перехитрити МВА-клонів" Ден Герман не лише ділиться секретами успішної диференціації, але й пропонує набір конкретних принципів, практик та інструментарію, які допоможуть отримати "нечесну" конкурентну перевагу.

Сам же автор є консультантом із конкурентної стратегії, директором із маркетингу, професійним бренд-менеджером та бізнесменом. Він ніколи не скаже вам "мисліть ширше". Натомість він запропонує набір конкретних інструментів, які дозволять досягнути цілі. І хоча його книга здатна перевернути ваш світогляд "з ніг на голову", після її прочитання ви зрозумієте, що всі надані поради цілком логічні, ефективні і можуть бути успішно використані на практиці.

Ярослав Федорак, за матеріалами сайту книги www.outsmart-mba-clones.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
В овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолатиВ овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолати

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)