РЕЦЕНЗІЇ | Книга 20 квітня 2010 р.

Загальна мета

Common Purpose

У книзі "Загальна мета: Як великі лідери допомагають організаціям досягати надзвичайних результатів" (Common Purpose: How Great Leaders Get Organizations to Achieve the Extraordinary) автор Джоел Куртцман (Joel Kurtzman) розповідає про свій досвід взаємодії з компанією Apple.

Під час свого першого візиту до Apple Computer, — пише він, — я дискутував із керівництвом компанії про те, як можна зробити цю компанію по-справжньому глобальною. Однією з ідей, висловлених під час цієї дискусії, було пожертвування комп'ютерів та мережевих програм країнам, що лише починають розвиватися. Таким чином Mac міг би формувати технологічну архітектуру в країнах, де ще немає комп'ютерів, але де, тим не менше, живе абсолютна більшість людей планети.

Із цього момента почалася моя взаємодія з Apple. І з того часу дуже багато речей дивували та вражали мене.

По-перше, вони приймали рішення дуже швидко.

По-друге, працівники компанії вважали себе революціонерами. Вони справді вірили, що комп'ютери здатні зробити світ кращим і що саме їхні комп'ютери здатні справитися з цією проблемою.

По-третє, я був вражений, скільки велосипедів знаходилося в офісі. Адже це свідчило, що культура компанії є водночас молодою та неформальною. А ще це говорило про те, що у людей є свої власні інтереси, такі я спорт та щоденні вправи. В такому офісі було дуже приємно проводити час.

По-четверте, я справді був вражений креативністю цих людей. Куди б я не пішов, із ким би не заговорив — люди були сповнені нових свіжих і дієвих ідей. Креативність Стіва Джобса пронизувала кожну молекулу повітря і люди поглинали її з неймовірною жадібністю. Вони хотіли бути схожими на свого лідера.

І, насамкінець, — люди отримували шалене задоволення від своєї роботи та від того, що оточувало цю роботу. Наприклад, один співробітник сказав мені, що кожного дня він грає у волейбол на роботі. Керівництво Apple пристосувало окреме приміщення для цих потреб, щоб працівники могли відволіктися від роботи грою у волейбол у будь-який момент.

В ті дні Apple була прикладом енергійності та креативності, яка створювала неймовірні речі. Через кілька років, коли я особисто зустрівся зі Стівом джобсом, я зрозумів, що значна частка культури Apple була відображенням його персони: розумна, енергійна, позитивна, креативна та готова на будь-які ризики.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Формула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілейФормула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілей
Код винятковості. Живи за власними правиламиКод винятковості. Живи за власними правилами
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)