Змінюючи правила: Як досягнути зростання прибутків завдяки інноваціям
The Game-Changer: How You Can Drive Revenue and Profit Growth with Innovation
Автори Алан Лефлі (Alan Lafley) та Рем Чаран (Ram Charan) у своїй новій книзі "Змінюючи правила" (The Game-Changer) пояснюють, чому інновації (тобто успішна комерціалізація та створення джерела прибутків із нових ідей) не завжди діють за законами традиційної логіки, яка підказує нам, що успішними інноваторами можуть бути тільки невеликі компанії, оскільки вони набагато більш гнучкі та мають сильніше внутрішнє відчуття цілі. Лефлі та Чаран пропонують альтернативний підхід. Алан ділиться своїм досвідом на посаді генерального директора велетенської корпорації Proctor & Gamble і намагається операціоналізувати розуміння інновації. А Чаран відповідає на запитання, чому це стало можливим.
Лефлі визнає, що стереотип про інноваційність маленьких компаній має під собою певне підґрунтя. Та все ж він переконаний, що глобальні міжнародні компанії можуть справитися із цим викликом анітрохи не гірше. Більше того — у них навіть є переваги: досвід, управлінські потужності та різноманітні ресурси для здійснення інновацій. Але всі ці переваги швидко втрачаються у бюрократичних коридорах приблизно між п'ятим та десятим кабінетом, куди потрібно віднести заяву про дозвіл почати інноваційне дослідження чи взятися за розробку нового продукту. Вочевидь, в такій ситуації зайве говорити, що у переважної більшості компаній немає навіть натяку на формальний процес проведення інновацій.
Книга "Змінюючи правила" підкреслює основні принципи інновацій (мотиваційна мета і цінності; чіткі цілі; зрозуміла стратегія; унікальні ключові компетенції; сприятлива структура; надійна система; культура, яка винагороджує ризики; лідерство, яке надихає). В ній також йдеться про кроки Алана, які він зробив, намагаючись операціоналізувати інновації, що в свою чергу призвело до органічного зростання продаж у компанії. Автор переконаний, що дисциплінований інноваційний процес може стати основним рушієм до змін не лише у компанії, але й у всій галузі.
Людина, яка змінює правила — це візіонер та стратег, який здатен вплинути на діяльність великої компанії і змінити її роль у світовій економічній "грі"; творець, який використовує інновації як рушій для досягнення прибуткового органічного зростання та постійного удосконалення; лідер, який розуміє, що справжнім клієнтом компанії є не генеральний директор і не рада директорів, а споживач; інтегратор, який вважає інновації закінченим процесом, а не серією непов'язаних між собою кроків.
Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.
|