РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 листопада 2008 р.

Інтелігентний підхід до скорочення витрат

Driving Down Cost: How to Manage and Cut Costs-Intelligently

Скорочення витрат у компанії зазвичай асоціюється із не найприємнішими видами діяльності. Наприклад такими, як звільнення частини персоналу. Але зважаючи на скрутне економічне становище — надзвичайно необхідними. У книзі "Скорочення витрат: Як інтелігентно управляти економією" (Driving Down Cost: How to Manage and Cut Costs-Intelligently) Ендрю Вайлмен (Andrew Wileman), колишній консультант Booz Allen Hamilton та Boston Consulting Group, а також журналіст видання Management Today, ділиться практичними порадами для компаній, які потерпають від кризи.

Управління витратами, на думку Вайлмена, це процес, який повинен відбуватися не тільки під час кризи, але й взагалі завжди. Звісно, криза допомагає менеджерам сфокусуватися, адже вони починають розумітися, що якщо не візьмуться за діло просто зараз, то цілком можливо, що такого шансу у них більше ніколи не буде. А одним із найбільш "ненажерливих" центрів витрат частенько виявляється саме персонал. І що більший у компанії штат — то більша ймовірність, що у ньому "переховуються" низькоефективні співробітники.

Вайлмен пропонує безліч несподіваних і цікавих способів більш ефективного використання наявного персоналу. І хоча його не можна назвати "жорстким" — все ж він підтримує модель, вперше застосовану у General Electric, яка передбачала, що 10% найслабших працівників щорічно покидають компанію. "Це підвищує мотивацію тих, хто залишився", — переконаний Вайлмен.

Можливості економії можна знайти практично всюди. Про деякі з них знає кожна компанія, але не кожна ефективно їх застосовує: йдеться і про азійський аутсорсінг, і про субконтакти, і про ощадне виробництво тощо.

Особливо корисною книга буде для менеджерів невеликих компаній, які не мають коштів для найму професійних консультантів. Вайлмен ділиться практичними порадами, максимально просто викладає складну бізнес-теорію, турбується про те, щоб стиль книги був легким і невимушеним, а читати її було цікаво.

Ярослав Федорак, за матеріалами Economist.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Закони переможців. Як здійснити cвої мріїЗакони переможців. Як здійснити cвої мрії
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)