Інтелігентний підхід до скорочення витрат
Driving Down Cost: How to Manage and Cut Costs-Intelligently
Скорочення витрат у компанії зазвичай асоціюється із не найприємнішими видами діяльності. Наприклад такими, як звільнення частини персоналу. Але зважаючи на скрутне економічне становище — надзвичайно необхідними. У книзі "Скорочення витрат: Як інтелігентно управляти економією" (Driving Down Cost: How to Manage and Cut Costs-Intelligently) Ендрю Вайлмен (Andrew Wileman), колишній консультант Booz Allen Hamilton та Boston Consulting Group, а також журналіст видання Management Today, ділиться практичними порадами для компаній, які потерпають від кризи.
Управління витратами, на думку Вайлмена, це процес, який повинен відбуватися не тільки під час кризи, але й взагалі завжди. Звісно, криза допомагає менеджерам сфокусуватися, адже вони починають розумітися, що якщо не візьмуться за діло просто зараз, то цілком можливо, що такого шансу у них більше ніколи не буде. А одним із найбільш "ненажерливих" центрів витрат частенько виявляється саме персонал. І що більший у компанії штат — то більша ймовірність, що у ньому "переховуються" низькоефективні співробітники.
Вайлмен пропонує безліч несподіваних і цікавих способів більш ефективного використання наявного персоналу. І хоча його не можна назвати "жорстким" — все ж він підтримує модель, вперше застосовану у General Electric, яка передбачала, що 10% найслабших працівників щорічно покидають компанію. "Це підвищує мотивацію тих, хто залишився", — переконаний Вайлмен.
Можливості економії можна знайти практично всюди. Про деякі з них знає кожна компанія, але не кожна ефективно їх застосовує: йдеться і про азійський аутсорсінг, і про субконтакти, і про ощадне виробництво тощо.
Особливо корисною книга буде для менеджерів невеликих компаній, які не мають коштів для найму професійних консультантів. Вайлмен ділиться практичними порадами, максимально просто викладає складну бізнес-теорію, турбується про те, щоб стиль книги був легким і невимушеним, а читати її було цікаво.
Ярослав Федорак, за матеріалами Economist.com.
|