Завжди в мережі: Еволюціонізуюча екосистема
Always On: Advertising, Marketing, and Media in an Era of Consumer Control
Книга "Завжди в мережі: Реклама, маркетинг та медіа в еру споживацького конторолю" (Always On: Advertising, Marketing, and Media in an Era of Consumer Control), написана партнером Booz & Company Крістофером Волмером (Christopher Vollmer), покликана допомогти маркетологам, рекламним агенціям та медійним компаніям зрозуміти глибинний контекст ери споживацького контролю. Починаючи від роздріблення медійних каналів і закінчуючи розвитком нових метрик вимірювання рекламної ефективності.
Книга стала своєрідним тривожним дзвіночком для тисяч компаній, які до сих пір потребують розуміння того, яким чином працюють цифрові медіа. У ній все чесно — адже ставки надзвичайно високі.
У розділі, присвяченому традиційним рекламним агенціям, переважна більшість з яких до сих пір вважає, що хороша реклама — це креативний 30-секундний ролик на телебаченні, автор цитує слова Джері де Варда (Jerri DeVard), колишнього віце-президента з питань маркетингу та бренд-менеджменту у Verizon: "Рекламні агенції еволюціонізують надзвичайно повільно. Вони хапаються за минуле і намагаються раціоналізувати його".
В іншій частині він стверджує: "Маркетологи більше ніколи не зможуть керувати думкою та свідомістю споживачів так, як це було колись. Але отримавши доступ до велетенської бази інформації про споживачів та навчившись аналізувати її, вони зможуть стати партнерами зі споживачами".
Книга "Завжди в мережі" настільки переповнена корисною інформацією та порадами щодо трансформації маркетингової діяльності, що для вбирання цієї інформації вам швидш за все доведеться читати її двічі або навіть тричі. Автор намагається доторкнутися буквально до кожної "гарячої" теми, включаючи і суперечливе питання ефективності кожного із можливих різновидів реклами, а також зростання впливу високотехнологічних компаній, таких як Google, Yahoo та Microsoft — на рекламний бізнес.
Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.
|