РЕЦЕНЗІЇ | Книга 17 березня 2009 р.

Дані як рушій: Отримання прибутку від вашого основного бізнес-активу

Data Driven: Profiting from Your Most Important Business Asset

Багато років тому, коли системи управління даними призвели до потреби створення адміністраторів баз даних, постало запитання: "Якщо адміністратор бази даних стежить за базою даних, тоді хто ж стежить за самим адміністратором?" Саме на це запитання дає Томас Редман (Thomas Redman), автор книги "Дані як рушій: Отримання прибутку від вашого основного бізнес-активу" (Data Driven: Profiting from Your Most Important Asset).

Існує безліч способів аналізу даних. Якщо використовувати для цього аналітичні інструменти — отримаємо систему Business Intelligence. Але, на що увага звертається найрідше, так це на те, наскільки важливими є "чисті" дані, а також на те, що робити з наявними даними. З цієї точки зору Редман пропонує кілька доволі дієвих інструментів.

У вступі він ділиться базовою інформацією щодо потреби "чистих" даних. Читаючи його, починаєш розуміти, що саме ця сфера часто ігнорується керівниками. А це, при правильному підході, може дуже суттєво вплинути на результативність всієї організації.

Наступний виклик, з яким бореться Редман — потреба змусити дані та інформацію працювати. Він пояснює, яким чином приймати найкращі рішення, а також те, яким чином віддавати та отримувати дані з ринку. Дуже важливо пам'ятати його поради, оскільки дані та інформація сьогодні стають одним із найважливіших активів у компанії. Вони можуть надати їй конкурентну перевагу, зробивши непереможною, або допомогти відшукати та утримати клієнта.

Насамкінець, Редман не забуває охопити тему управління даними та інформацією. Він рекомендує створити спеціальну посаду директора даних, який би відповідав за перебіг справ у цій сфері. Він також стверджує, що саме бізнес (а не IT) повинен відповідати за дані. І це дуже важливе зауваження, оскільки багато компаній покладають цю функцію саме на "плечі" відділу інформаційних технологій.

Редман доповнює кожен розділ своєї книги чудовими порадами та рекомендаціями щодо того, яким чином збирати та використовувати дані. Загалом же книга, хоча й здається місцями дещо занадто офіційною, несе дуже важливе повідомлення для кожного топ-менеджера: настав час переосмислити підходи до збору, аналізу та управління даними. Книгу можна порекомендувати кожному, хто має хоча б якесь відношення до управління!

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мій бос — ідіотМій бос — ідіот
Емоційний успіхЕмоційний успіх
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)