Здатність до прориву
Grabbing Lightning: Building a Capability for Breakthrough Innovation
Книга "Хапаючи блискавку: Створення спроможності до проривної інновації" (Grabbing Lightning: Building a Capability for Breakthrough Innovation) пропонує читачеві цікаві матеріли зі сфери інновацій. Автори Джіна О'Коннор (Gina O'Connor), Річард Лейфер (Richard Leifer), Альберт Паулсон (Albert Paulson) та Луіс Пітерс (Lois Peters) кілька років проводили дослідження серед таких компаній як IBM, 3M, DuPont та GE. Вони намагалися оцінити успіхи та провали різних компаній таким чином, щоб дати відповідь, наскільки інновації мали вплив на успішність.
"Більшість авторів звикли стверджувати, що великі компанії, які вже досягнули значного успіху в бізнесі, не здатні успішно монетизувати інноваційні "прориви", — читаємо в книзі. — Але факт полягає в тому, що більшість із них навіть не пробували цього робити!"
Компаніям слід навчитися мислити так, як мислять лідери. Книга "Хапаючи блискавку" пояснює різницю між звичайною інновацією (яку багато хто називає постійним процесом) та проривною інновацією, яка здатна змінити правила гри. Саме здатність здійснювати такі "проривні інновації" — основна компетенція майбутнього менеджменту, яка має неабияке значення для компанії.
Багато великих компаній (серед яких не лише IBM, GE та Hewlett-Packard) сьогодні рухаються у цьому напрямку, створюючи, наприклад, посаду для директора з інновацій чи розробляючи спеціальні процеси для підсилення інновацій.
Тим не менше, жодного прямого зв'язку між роботою відділу досліджень та розвитку у компанії та інноваціями не спостерігається. На думку авторів, секретом проривної інновації може бути спроможність самої компанії чутливо помічати нові ідеї.
Книга може бути чудовим інструментом для прийняття рішень. Розділи, в яких йдеться про розвиток та прискорення проривних технологій пропонують широкий спектр ідей щодо того, як подолати труднощі процесу комерціалізації.
Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.
|