РЕЦЕНЗІЇ | Книга 3 квітня 2009 р.

Здатність до прориву

Grabbing Lightning: Building a Capability for Breakthrough Innovation

Книга "Хапаючи блискавку: Створення спроможності до проривної інновації" (Grabbing Lightning: Building a Capability for Breakthrough Innovation) пропонує читачеві цікаві матеріли зі сфери інновацій. Автори Джіна О'Коннор (Gina O'Connor), Річард Лейфер (Richard Leifer), Альберт Паулсон (Albert Paulson) та Луіс Пітерс (Lois Peters) кілька років проводили дослідження серед таких компаній як IBM, 3M, DuPont та GE. Вони намагалися оцінити успіхи та провали різних компаній таким чином, щоб дати відповідь, наскільки інновації мали вплив на успішність.

"Більшість авторів звикли стверджувати, що великі компанії, які вже досягнули значного успіху в бізнесі, не здатні успішно монетизувати інноваційні "прориви", — читаємо в книзі. — Але факт полягає в тому, що більшість із них навіть не пробували цього робити!"

Компаніям слід навчитися мислити так, як мислять лідери. Книга "Хапаючи блискавку" пояснює різницю між звичайною інновацією (яку багато хто називає постійним процесом) та проривною інновацією, яка здатна змінити правила гри. Саме здатність здійснювати такі "проривні інновації" — основна компетенція майбутнього менеджменту, яка має неабияке значення для компанії.

Багато великих компаній (серед яких не лише IBM, GE та Hewlett-Packard) сьогодні рухаються у цьому напрямку, створюючи, наприклад, посаду для директора з інновацій чи розробляючи спеціальні процеси для підсилення інновацій.

Тим не менше, жодного прямого зв'язку між роботою відділу досліджень та розвитку у компанії та інноваціями не спостерігається. На думку авторів, секретом проривної інновації може бути спроможність самої компанії чутливо помічати нові ідеї.

Книга може бути чудовим інструментом для прийняття рішень. Розділи, в яких йдеться про розвиток та прискорення проривних технологій пропонують широкий спектр ідей щодо того, як подолати труднощі процесу комерціалізації.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід
Освіта проти таланту. Сила творчостіОсвіта проти таланту. Сила творчості

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)