РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 квітня 2009 р.

Довіртесь мені: Чотири кроки до здобуття автентичності та харизми

Trust Me: Four Steps to Authenticity and Charisma

Книга Ніка Моргана (Nick Morgan) "Довіртесь мені" (Trust Me: Four Steps to Authenticity and Charisma) пропонує новий свіжий підхід до корпоративної комунікації з точки зору професіонала. Цей підхід враховує реалії сучасного бізнесу і, як тільки вам вдасться подолати перші "некомфортні" кроки, коли, здавалося б, тисячі проблем сипляться як град на вашу голову, ви нарешті зможете комунікувати більш відкрито, автентично та харизматично.

У своїй книзі Нік показує, яким чином кожен може стати ефективним промовцем і заслужити імідж автентичної та поважної людини у колективі (в груповій або особистій розмові). Він пропонує читачам процес, який складається з чотирьох кроків і дає людям змогу використовувати свій власний стиль комунікації, стаючи при цьому більш переконливими та харизматичними лідерами.

В основі його теорії лежить той факт, що коли слова та мова жестів перебувають у конфлікті, мова жестів завжди бере верх. Себе завжди дуже складно пересилити, тому що зазвичай люди не контролюють жести. Тому ключем до успіху є тренування власного тіла таким чином, щоб ваша мова жестів відповідала тому, про що ви говорите.

Ось чотири кроки, про які йдеться у книзі:

  • Сформуйте намір бути відкритими і дозвольте своєму тілу природньо виражати цей намір. Таке відчуття абсолютно природнім чином впливатиме на те, що ви будете говорити. І саме така природня еволюція — основна запорука успіху.

  • Встановіть зв'язок зі своєю аудиторією. Такий зв'язок формує взаємну енергію і ви автоматично починаєте мислити в категоріях, які мають інтерес для людей, з якими ви спілкуєтесь.

  • Визначте ключову емоцію, яка супроводжує вашу промову. Чому ви почуваєтесь саме так, а не інакше? Якщо вас самих турбує тема, про яку ви розповідаєте, то вона швидш за все буде цікавою і для вашої аудиторії.

  • Уважно прислухайтесь до аудиторії. Розуміння їхніх потреб та реакцій дозолить вам спрямовувати комунікацію таким чином, щоб вона була вигідною для обох сторін.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)