Боротьба із масштабом: «Куб зростання» для масштабної конкуренції
Competing Against Scale: The growth cube for scale-based competition
Компанії, які працюють у багатьох галузях, сьогодні менше мислять категоріями конкурентних стратегій і більше — категоріями сили поглинання. "Масштаб" у назві — по суті і є сила поглинання, яка сьогодні часто виявляється для компанії важливішою, ніж продуктивність, якість, інновації, сервіс та швидкість разом взяті.
Книга Андрія Віз'яка (Andrej Vizjak) "Боротьба із масштабом" (Competing Against Scale) пропонує цінні уроки про те, яким чином успішні компанії досягають і керують власним "масштабом". Сповнена життєвих кейсів, насичена практичними рекомендаціями та емпіричним аналізом, книга повинна зайняти своє місце на полиці кожного консультанта, практика і навіть починаючого менеджера.
"Куб зростання" — абсолютно новий інструмент, який допомагає розкласти прийняття стратегічних рішень найвищого рівня на конкретні дії, які здатні трансформувати чи реорганізувати компанію відповідно до потреб "масштабної конкуренції". Тобто, йдеться про зміну фокусу компаній.
Книга показує, яким чином велика компанія може перетворитися на справжнього лідера галузі, використовуючи для цього "куб зростання". Невеликим же за розміром компаніям буде цікаво довідатися, як вижити в грі "злиттів та поглинань", щоб зрештою дорости до рівня провідних нішевих гравців.
Іншими словами, незалежно від того, у якій компанії (великій чи малій) ви працюєте, книга дасть вам харчі для роздумів і збагатить новими сучасними інструментами для розвитку.
Ярослав Федорак, за матеріалами A.T. Kearney.
|