Зростання через інновації: Як провідні компанії трансформують своє майбутнє
Driving Growth through Innovation: How Leading Firms are Transforming their Futures
Книги, семінари та статті на тему інновацій заповнюють світовий ринок. Та в цьому немає нічого дивного: адже інновації — це конкурентна перевага компаній. Автори намагаються знайти свої власні підходи до теми інновацій: це і лідерство, і стратегія, і звісно ж — креативність. Підхід, який ви знайдете у книзі Роберта Такера (Robert Tucker) "Зростання через інновації" (Driving Growth Through Innovation), базується на зростанні. Хоча, якщо замислитися — книга цілком заслуговує на звання детального підсумку всіх ключових концепцій інновацій, зібраних під однією парадигмою "зростання".
До переваг книги Такера можна віднести і його спрямованість на практичний, а не на теоретичний підхід. Автор постійно звертається до конкретних життєвих прикладів, сервісів та процесів. Він говорить про реальні компанії та організації, починаючи від найвідоміших і закінчуючи менш знаними.
Цікава концепція, отримана з орієнтованого на бізнес тесту "олівець та папір", яка знайома ще під назвою Strength Deployment Inventory, тут презентована як різниця між сильними та слабкими сторонами в компанії. При цьому слабкість тут визначена як надмір "сили". Книга "Зростання через інновації" пропонує зручний посібник сотням практиків, які потребують допомоги у розбудові організації через розвиток корпоративної програми інновацій.
Словом, книга точно стане в нагоді багатьом зайнятим лідерам, які шукають практичного посібника для впровадження перевірених програм, що могли б посприяти розвитку інновацій. Але якщо ваша мета — написати "докторську дисертацію на тему" чи просто розважитись цікавою літературою — тоді ця книга не для вас.
Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.
|