Ці "безумці" по суті мають всі ознаки, які притаманні традиційним підприємцям, але, за словами Елкінгтон та Гартіган, вони готові ставити виклики перед наявними системами та з радістю виводять їх із рівноваги лише для того, щоб перевести у інший, більш продуктивний, стан. Елкінгтон та Гартіган, схоже, зуміли дати доволі переконливу відповідь на запитання, яке озвучив колись Білл Гейтс на сторінках журналу Time: "Яким чином можна донести переваги капіталізму до людей, які залишилися далеко позаду?" Втім, не уникнула книга і своїх недоліків. Безперечно, підрахунок купівельної спроможності найбідніших верств населення здатний мотивувати підприємців працювати з цією групою. Але, на жаль, найбідніші люди, про яких йдеться у книзі, сприймаються виключно в ролі споживачів, але аж ніяк не в ролі творців, які здатні зробити свій власний внесок до розвитку бізнесу. Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
|
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор Copyright © 2001-2024, Management.com.ua |