Книга Джефрі Холендера відповідає на одвічне запитання, як компаніям залишатися відповідальними за результати власної діяльності. Вона презентує свіжі ідеї та стратегії для найкращих соціальних результатів та створення по-справжньому відповідальної бізнес-культури, яка базуватиметься на цінностях. У книзі також знайдемо:
Книга "Революція відповідальності" дає людям інструменти, тактики та моделі, необхідні для того, щоб залишатися конкурентоспроможними у світі, де споживачі вимагають від компаній відкритості та відповідальності. Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
|
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор Copyright © 2001-2024, Management.com.ua |