РЕЦЕНЗІЇ | Книга 1 квітня 2010 р.

У власному соку: Створення продуктів та бізнесів,
які просувають себе самі

Baked in: Creating Products and Businesses That Market Themselves

Традиційний підхід до продажу полягав у створенні звичайних продуктів і комбінуванні їх із масовим маркетингом. Новий спосіб полягає у створенні не тільки по-справжньому інноваційних продуктів, але і побудови маркетингу на їх основі.

Але яким чином бренд може здійснити перехід від "старого" до "нового"?

Якщо вірити гуру реклами Алексу Богускі (Alex Bogusky) та Джону Вінзору (John Winsor), маркетинг починається із розуміння того, що повідомлення — це не продукт, а навпаки — продукт — це повідомлення.

У своїй книзі "У власному соку" (Baked in: Creating Products and Businesses That Market Themselves) вони пропонують покрокову інструкцію того, яким чином бренди можуть адаптуватися та розвиватися у нових економічних умовах. Використовуючи ці інструменти Богускі та Вінзор провели успішні маркетингові компанії деяких із надзвичайно популярних сьогодні брендів, серед яких Google, Nike, Microsoft, Patagonia, Toyota та Burger King. Автори показують, яким чином за допомогою традиційних інструментів — продуктового дизайну, історії бренду, внутрішнього співробітництва — та нових інструментів — цифрових технологій, YouTube, мережі в цілому — досягнути поставлених перед компаніями цілей в умовах ринку XXI-го століття.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)