РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 червня 2010 р.

Чому ми працюємо: Як великі лідери створюють ефективні організації

The Why of Work: How Great Leaders Build Abundant Organizations That Win

За даними різних досліджень, всі ми працюємо з однієї причини — і цією причиною є не тільки гроші. Ця причина — значення. Завдяки нашій роботі ми шукаємо відчуття цілі, зв'язку, цінностей та надії. Саме звертаючись до значення нашої роботи, ми знаходимо додаткові сили у складні часи ти отримуємо особливе задоволення, коли справи йдуть добре. Саме ця проста але дуже важлива ідея лежить в основі книги відомих експертів з управління Дейва Ульріха та психолога Венді Ульріха "Чому ми працюємо: Як великі лідери створюють ефективні організації" (The Why of Work: How Great Leaders Build Abundant Organizations That Win).

Автори провели бесіди з тисячами людей — починаючи з лінійних працівників і закінчуючи керівниками великих організацій — і визначили причину бажання працювати, яка стоїть за найбільш успішними кейсами.

Використовуючи модель "ефективної організації", автори дають відповідь на запитання "як" створювати значення та цінність для працівників. Вони навчають:

  • задавати правильні запитання, які підвищують ефективність;
  • розуміти потреби клієнтів та персоналу;
  • персоналізувати роботу, щоб краще мотивувати працівників;
  • розвивати свій бізнес у будь-яких економічних умовах.

Дотримуючиь покрокових порад Ульріхів, ви вийдете на шлях позитивних та стабільних змін. Адже працівники, які розуміють значення своєї роботи, зазвичай стають більш компетентними, мотивованими та готові докладати більших зусиль для досягнення цілей.

Окрім того, у книзі "Чому ми працюємо", можна знайти різноманітні списки, опитувальники та інші корисні інструменти, які допоможуть перейти від теорії до практики. Використовуючи доведені принципи ефективності, ви зможете скоординувати ваші потреби з бажаннями ваших роботодавців, підлеглих та клієнтів, а також створити візію, яка допоможе досягнути максимальної результативності компанії в цілому.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)