РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 вересня 2010 р.

Впровадження маркетингових концепцій для вирішення соціальних проблем

Up and Out of Poverty: The Social Marketing Solution

Бідність, якою б вона не була, завжди демонструє скупість одних людей до інших і виливається у змарновані життя, невикористаний потенціал, хвороби та ранню смерть. Не дивно, що багато експертів у різних галузях намагалися відшукати методи зменшення бідності. Втім, так само відомо, що жоден із них так і не став панацеєю від цього суспільного лиха.

Філіп Котлер (Philip Kotler) та Ненсі Лі (Nancy Lee) у своїй новій книзі "Геть від бідності: Впровадження маркетингових концепцій для вирішення соціальних проблем" (Up and Out of Poverty: The Social Marketing Solution ) не заперечують попередніх методів, які використовувалися для боротьби з бідністю, натомість вони намагаються використати їх у концепції, яка довела свою ефективність у всіх сферах — маркетингу.

Використання маркетингового підходу, сегментації та намагання зрозуміти клієнта, на думку авторів, здатне максимізувати переваги різних інструментів боротьби з бідністю. Будь-яка людина, яка знається на маркетингу, зрозуміє концепції, викладені у книзі. Але, вочевидь, з використанням маркетингу для боротьби з соціальними проблемами вона зіткнеться вперше. Тому кожен, хто зацікавлений у боротьбі з бідністю в рамках соціальних програм, обов'язково повинен звернути увагу на цю книгу.

У світі справді є багато людей, яким не байдужі суспільні біди, але більше з них лише гучно кричать, намагаючись донести свою думку хоча б до когось. Тому використання маркетингових концепцій виглядає у цьому розрізі надзвичайно доречним — воно допоможе "продати" їхні ідеї набільш природнім способом.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)