Важливі розмови
Rainmaking Conversations
Майк Шульц (Mike Schultz) та Джон Доер (John Doerr), співзасновники компанії RAIN Group, нещодавно опублікували свою другу книгу "Важливі розмови: Вплив, переконання та продажі в будь-якій ситуації" (Rainmaking Conversations: Influence, Persuade, and Sell in Any Situation).
Основна ідея книги полягає в тому, що рішення, яке приймають клієнти щодо купівлі тих чи інших продуктів, переважно базуються на якості переговорів з продавцями. Більшість продавців розуміють цю ідею, але Шульц та Доер проливають нове світло на те, яким чином все що ми говоримо чи робимо наближає нас (або навпаки — віддаляє) до найважливішої "продажної" розмови. У книзі знайдемо дієві стратегічні і тактичні поради, які допоможуть здійснити продаж.
Практичний підхід — це, вочевидь, найсильніший бік книги. Тут є інформація і про те, як здійснювати продажі по телефону, як підготуватися до важливої зусрічі та як діагностувати потенційні проблеми з клієнтами. Але перше, про що говорять автори — це мотивація самого продавця — його бажання стати людиною, яка здійснює продажі. Основна ідея — ви сам є ключем до власної успішності, як продавця. І автори "Важливих розмов" пропонують всі необхідні інструменти для того, щоб полегшити процес вашого становлення.
"Важливі розмови" включають цікаві розділи про роль впливовості на перебіг процесу продажу і пояснюють, як досягнути такого впливу на клієнтів. Шульц та Доер також пропонують власні напрацювання щодо боротьби з запереченнями споживачім.
Ще однією перевагою, про яку також варто згадати, є правильна організація книги: по суті — це ідеальна комбінація цінних переліків, таблиць та текстових пояснень. Це книга, яку можна як "просканувати", так і прочитати від першої до останньої сторінки. А іноді вам потрібно просто "нагадування" перед зустріччю з клієнтом — тоді ви можете використати книгу як швидкий посібник.
Ярослав Федорак, за матеріалами Consult This.
|