Стратегія для сталого розвитку
Strategy for Sustainability
Книга "Стратегія для сталого розвитку: Бізнес-маніфест" (Strategy for Sustainability: A Business Manifesto) є корисним посібником для бізнес-лідерів, які прагнуть самостійно планувати своє майбутнє та бути впевненими, що їхня компанія зможе вижити навіть у найбільш скрутні часи. Автор книги Адам Вербах (Adam Werbach) переконаний, що сталість бізнесу набагато більш важливий атрибут, ніж навіть "зеленість". А під сталим розвитком він має на увазі здатність бізнесу "виживати у довгостроковому періоді".
Існує чотири компоненти такої стратегії: соціальний, економічний, культурний та середовищний. Значну частину книги автор присвячує процесу планування стратегії, яка базується на сталому розвитку, та ділиться прикладами практик, які використовуються у багатьох організаціях.
Книга виконує ще й освітню функцію, вона вчить читача принципам сталого розвитку. Наприклад, в ній є розділ, повністю присвячений "природі простих правил", який базується на новітній сфері біомімікрії. Йдеться в книзі і про методи пошуку можливостей, аналізуючи суспільство, технології та ресурси.
Корисний набір процесів, основна мета яких допомогти бізнесу підвищити свою надійність, зводиться до концепції "TEN" (Transparency, Engagement, Networking) — прозорості, залученості та нетворкінгу. Автор демонструє кілька прикладів, як бізнес може отримати перевагу, зосередившись на цих трьох процесах у своїй повсякденній роботі. Він також спонукає читача шукати лідерів на всіх рівнях організації.
Книга буде особливо корисною для тих, хто шукає способів збалансувати питання людей, прибутків та навколишнього середовища. Автор дає хороші основи, розуміння термінів та пояснює, чому це важливо.
Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.
|