Що має значення сьогодні
What Matters Now
Ніколи раніше бізнес не був настільки мінливим, вразливим та залежним від динамічного навколишнього оточення. Саме про те, як вижити і досягнути успіху в нових умовах, розповідає Гері Хемел (Gary Hamel) у книзі "Що має значення сьогодні: Як досягнути успіху у світі невблаганних змін, лютої конкуренції та нестримних інновацій" (What Matters Now: How to Win in a World of Relentless Change, Ferocious Competition, and Unstoppable Innovation).
Книга Гері Хемела — це не просто дисертація на тему лідерства, командоутворення чи мотивації. Це справжній детальний посібник зі створення організацій, які зможуть вижити і процвітати у світі постійних змін та запеклої конкуренції.
У книзі ви не знайдете порад, як почати працювати трішки краще. Автор пропонує докорінно переосмислити поняття менеджменту аж до зміни фундаментальних понять капіталізму, організації та праці.
Причиною змін бізнес-моделі стали технології, які зруйнували будь-які перешкоди на шляху до того, що було колись олігополістичними фортецями. Таким чином бізнес-підходи, які протягом багатьох десятиліть вважалися ефективними, раптом стали недоречними та застарілими. Новітні організації віддають на аутсорсинг (краудсорсинг) свою найбільш креативну роботу. Національні уряди банкрутують. А нове покоління споживачів все більше та більше відчуває свою владу. Соціальні медіа повністю змінюють підходи до комунікації, навчання та співпраці.
Очевидно, що існує дуже багато аспектів, які мають значення сьогодні. Але не всі вони однаково важливі. Саме тому компаніям потрібно розуміти, на що потрібно звертати увагу в першу чергу. Які аспекти стануть визначальними і безпосередньо впливатимуть на виживання чи загибель компаній.
Хемел ідентифікує п'ять найважливіших критеріїв: цінності, інновації, адаптивність, пристрасть та ідеологія. По суті, він створює потужний інструмент для нових лідерів, які прагнуть вести свої компанії до процвітання в майбутньому.
Книга "Що має значення сьогодні" допоможе вам переосмислити свій бізнес, компанію та власні підходи до управління.
Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.
|