Значення має не те, наскільки ви хороші, а те, наскільки хорошими ви хочете бути
It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be
Книга "Значення має не те, наскільки ви хороші, а те, наскільки хорошими ви хочете бути" (It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be) Пола Ардена (Paul Arden) — це чудовий посібник про те, як талановиті, але боязкі люди можуть зробити немислиме мислимим, а неможливе — можливим. Пол Арден, один із провідних світових експертів у сфері реклами, ділиться своїм досвідом з цілого ряду питань, починаючи з вирішення проблем і закінчуючи правильною комунікацією, вмінням уникнути помилок та креативністю.
Книга пропонує унікальний погляд на сферу реклами і за своєю суттю є влучною компіляцією цитат, фактів, зображень та життєвих премудростей. Тому, якщо ви прагнете досягнути успіху у сфері бізнесу — ви обов'язково повинні прочитати цю книгу.
Сам Пол Арден почав свою кар'єру у сфері реклами ще у віці 16 років і за 14 років роботи досягнув посади генерального креативного директора у всесвітньовідомій компанії Saatchi and Saatchi. Він стояв біля витоків створення деяких провідних британських рекламних кампаній, включаючи British Airways, Silk Cut, Anchor Butter, InterCity та Fuji.
У 1993-му році він заснував у Лондоні компанію Arden Sutherland-Dodd, де зараз займає посаду комерційного директора. Компанія обслуговує таких клієнтів як BT, BMW, Ford, Nestle та Levis.
Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.
|